نحوه کار دستگاه خشک کن (1)

نحوه کار دستگاه میوه خشک کن

معرفی دستگاه خشک کن میوه

نحوه کار دستگاه خشک کن میوه :به عنوان یکی از اجاق های خشک کن با گردش هوای گرم، تجهیزات ضروری استریلیزاسیون خشک کن برای تولید میوه های خشک می باشد. دستگاه خشک کن میوه از خشک کردن و با گردش هوای گرم توسط فن جریان محوری مقاوم در برابر درجه حرارت بالا و سیستم کنترل دمای خودکار استفاده می کند.

مجهز به دو درب و وسایل نقلیه پخت، ظرفیت بزرگتر و کارایی بالاتری نسبت به اجاق خشک کن غذای تک در دارد. نحوه کار دستگاه میوه خشک کن زاگرس ماشین با نصب آسان، عملکرد پایدار، عملکرد خوب، دستگاه خشک کن میوه انتخاب عاقلانه ای برای مشاغل خشک کردن با اندازه متوسط ​​است!

نحوه کار دستگاه میوه خشک کن

نحوه کار دستگاه میوه خشک کن

نحوه کار دستگاه میوه خشک کن به این صورت است که اجاق میوه خشک کن گردش اجباری هوای گرم را در داخل محفظه فر اتخاذ می کند. در محفظه خشک کن، هوای گرم از بالا بالا می رود و هوای گرم میوه خشک کن به بالای محفظه می رسد.

سپس هوای گرم توسط یک فن نصب شده در داخل محفظه به پایین به گردش در می آید و از این رو مقدار بهینه گرما به تدریج در داخل کوره حاصل می شود.

خشک کردن فرآیندی است که در آن مواد خام گرم شده در سینی ها با دایره هوای گرم، رطوبت مرطوب خارج شده از مواد در همان زمان از خارج خارج می شود.

حتما بخوانید: خط تولید میوه خشک و بسته بندی

ویژگی های دستگاه خشک کن میوه

1. هوای گرم در فر برای صرفه جویی در مصرف انرژی به گردش در می آید، بنابراین راندمان حرارتی بالایی دارد.
2. تهویه اجباری و توزیع کننده هوا قابل تنظیم را اتخاذ می کند، در نتیجه مواد و میوه های موجود را می توان به طور یکنواخت خشک کرد.
3. رایج ترین منابع گرمایشی ارائه می شود: برق و بخار. به طور کلی، برق اقتصادی ترین و راحت ترین راه است.
4. فر خشک کن میوه با هوای گرم ساخته شده از فولاد ضد زنگ، مجهز به فن جریان محوری، سیستم کنترل ترموستاتیک خودکار و سیستم کنترل کامپیوتری.
5. سر و صدای کم، عملکرد صاف، کنترل دمای خودکار، نصب آسان و نگهداری.
6. کاربرد گسترده. نحوه کار دستگاه میوه خشک کن با هوای گرم می تواند برای خشک کردن انواع میوه ها مانند زغال اخته، موز، آهک و غیره استفاده شود و همچنین در صنایع داروسازی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی و غیره کاربرد دارد.
7. انواع فرهای خشک کن با هوای گرم با توجه به نیاز مشتریان سفارشی شود.

طرز استفاده از دستگاه میوه خشک کن

قطعات اصلی و نحوه کار دستگاه خشک کن میوه

قطعات اصلی و نحوه کار دستگاه خشک کن میوه برقی و گاری اینطور است که اجاق خشک کن میوه گازی و برقی (حرارتی) از چندین بخش اصلی مانند سینی پخت، فن جریان محوری، رادیاتور، ماشین های پخت و غیره تشکیل شده است. این قطعات همچنین می تواند توسط شرکت ما ارائه شود.

  1. سینی های پخت پس از شکل دهی، محصولات کمکی ویژه ای برای اجاق خشک کن با گردش هوای گرم طراحی شده اند. به طور کلی، سینی پخت با اندازه های مختلف ساخته شده اند؛ و همچنین می توان ابعاد و سایز ظرفیت دستگاه خشک کن میوه را با توجه به خواسته های مشتریان سفارشی کرد. مواد برای ساخت سینی آلیاژ آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ است.
  2. فن جریان محوری قسمت کمکی کوره خشک کن هوای گرم با توان 0.45kw است. مواد برای ساخت فن آلیاژ آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ است. فن نیز می تواند سفارشی شود.
  3. رادیاتور همچنین قسمت کمکی اجاق گاز خشک کن با هوای گرم است و مواد ساخته شده از فولاد کربن، آلیاژ آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ است. سفارشی سازی رادیاتور در دسترس است.
  4. وسایل نقلیه پخت و چرخ های آن از فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. سفارشی سازی آنها نیز ممکن است.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *