دستگاه بسته بندی میوه خشک

دستگاه بسته بندی میوه خشک چیست؟ قیمت و توضیحات درمورد این محصول: تولید کنندگان میوه خشک در خط تولید میوه خشک، علاوه بر انواع خشک کن ها نیاز به بهترین روش برای نگهداری و بسته بندی چیپس های میوه ای خود دارند.

اگر صرفا برای میوه های خشک شده در منزل برای مصارف میوه خشک کن خانگی نیاز به بسته بندی دارید می توانید از کیسه های زیپ دار استفاده نمائید یا از قوطی های پلاستیکی و یا بطری های شیشه ای و… سپس آن ها را در جای خشک و خنگ نگهداری کنید.

اما در صورتی که یک تولیدکننده هستید، نیاز به ماشین آلات و دستگاه بسته بندی میوه خشک دارید، که در ادامه به شما بهترین مدل ها را معرفی می کنیم.

دستگاه بسته بندی میوه خشک چیست؟

به طور کلی تمام تجهیزات و ماشین آلاتی که توانایی بسته بندی محصول شما یعنی میوه خشک را دارند به آن دستگاه بسته بندی میوه خشک می گوئیم. این دستگاه مدل های مختلف – قیمت – وزن – ویژگی – عملکرد – کارایی و انواع مختلفی دارد. اما به طور حتما به یکی از این ماشین آلات در خطوط تولیدی خود نیاز خواهید داشت.

همانطور که گفتیم انواع دستگاه بسته بندی میوه جات خشک در انواع ظرفیت های مختلف، در کیسه، قوطی، شیشه، سلفون، جعبه، پلاستیک، بطری و… بسته بندی می شوند.

بر فرض مثال می توانید از دستگاه وکیوم بسته بندی چیپس میوه خشک صادراتی استفاده کنید؛ و یا پاکت بسته بندی میوه خشک را با دستگاه توزین دار تولید پر کنید.

خط بسته بندی میوه خشک

بعد از طی کردن مراحل خط تولید میوه خشک با انواع دستگاه میوه خشک کن – شستشوی میوه – اسلایسر میوه – هسته گیری میوه جات و… نوبت به خط بسته بندی میوه خشک می رسد!

اگر صاحب کسب و کاری در زمینه خط تولید میوه خشک هستید، به طور حتم به تجهیزات و ماشین آلات مختلفی از جمله دستگاه بسته بندی میوه خشک نیاز خواهید داشت. در عملیات بسته بندی میوه خشک می توانید روش ها، تجهیزات، دستگاه های مختلفی با توجه نوع بسته بندی خودتان استفاده کنید.

انواع دستگاه بسته بندی میوه خشک

مهمترین انواع دستگاه بسته بندی میوه خشک عبارتند از:

  1. دستگاه بسته بندی سیل؛
  2. دستگاه بسته بندی وکیوم؛
  3. انواع دستگاه بسته بندی توزین؛
  4. دستگاه بسته بندی مواد غذایی؛
  5. دستگاه بسته بندی خانگی؛
  6. دستگاه کیسه پرکن؛
  7. دستگاه قوطی پرکن؛ و…

از تمام این ماشین آلات می توان برای بسته بندی میوه خشک و چیپس میوه استفاده کرد. انتخاب بهترین دستگاه به نوع بسته – محصول – وزن – و ظاهر آن بستگی دارد. در هر صورت، هر نوع مدل و بسته ای که نیاز دارید، مجموعه صنعتی ما بهترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه را برای شما تولید می کند!

دستگاه بسته بندی میوه خشک

مزایای بسته بندی میوه خشک چیست؟

اگر از دستگاه بسته بندی میوه خشک برای تولید چیپس میوه خشک خود استفاده کنید می توانید از مزایای زیاد این خط بهره های زیادی ببرید. فواید و مزایای بسته بندی میوه خشک عبارتند از:

  • زیباسازی شکل ظاهری محصول و افزایش جذابیت.
  • بالا بردن کیفیت و بهداشت محصولات.
  • افزایش عمر و جلوگیری از آسیب.
  • جذب مشتری و فروش بیشتر.
  • درج برند و تبلیغات بر روی بسته ها.
  • جلوگیری از آلودگی، غبار، میکروب و…

قیمت دستگاه بسته بندی میوه خشک

یکی از مهمترین معیار های اکثر تولیدکنندگان بعد از کیفیت، قیمت دستگاه ها می باشد. خوشبختانه مجموعه صنعتی ما یکی از بهترین تولید کنندگان انواع دستگاه بسته بندی با کیفیت می باشد. قیمت دستگاه بسته بندی در این مرکز بسیار مقرون و به صرفه است. هیچگونه واسطه ای برای خرید و هزینه های اضافی وجود ندارد، و خرید به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. همچنین تمامی دستگاه ها از طرف کارخانه دارای 2 سال ضمانت و 15 سال خدمات پس از فروش هستند.