دستگاه میوه خشک کن خانگی

(خرید + قیمت + توضیحات)

با خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی میتوانید با دستگاه خشک کن میوه در منزل خود از صرف هزینه ی زیاد برای خرید میوه های خشک جلوگیری نمایید..خشک کردن میوه‌ها برای زمستان از جمله زیباترین کارهایی است که یک زن‌خانه‌دار و کدبانو میتواند انجام دهد .خشک کردن میوه‌ها با توجه به زیبایی و رنگ‌های متنوعی که میوه‌ها دارند میتواند کار بسیار لذت‌بخشی باشد .این میوه‌های خشک شده و زیبا در تنوع رنگی گسترده میتواند به سفره‌ها و دورهمی های شما عزیزان جلوه‌ی زیبایی ببخشد.

این دستگاه‌های سبزی و میوه خشک کن در ابعاد مختلف و با ویژگی های مختلفی ساخته میشوند که شما میتوانید با توجه به نیاز و هزینه‌ی خود آنها را خریداری نمایید. زاگرس‌ماشین‌کرج این امکان را برای شما فراهم آورده است تا شما عزیزان بتوانید دستگاه میوه خشک کن خانگی را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت تهیه نمایید.

دستگاه میوه خشک کن خانگی

خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی

با خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی شما قطعا این امکان را خواهید داشت تا ویتامین و خاصیت میوه‌ها را در طول زمان حفظ نمایید و از خراب شدن میوه‌ها و گندیده شدن آنها جلوگیری کنید.

آب موجود در میوه‌ها باعث از بین رفتن و خرابی میوه‌ ها و فاسد شدن آنها میشود که با خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی میتوانید جلوی این ضرر را بگیرید و میوه‌های خود را خشک کنید و آب موجود در بافت آنها را از بین ببرید و از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها در آنها جلوگیری کنید تا از زیبایی و طعم دل‌پذیر آنها استفاده نمایید .بنابراین استفاده از این محصول سلامتی شما را تضمین میکند.

برای خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی ، مدل خشک کن میوه تک کابین هم مناسب می باشد.

مزایای خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی

دستگاه میوه خشک کن علاوه بر خشک کردن میوه‌ها قادر به خشک کردن سبزی‌جات ، حبوبات ، غلات ، گرانولا ،گوشت ، لواشک و حتی گل نیز میباشد بنابراین این دستگاه برای هر خانه لازم است تا بتواند موادغذایی را با درست ترین روش خشک نماید.

همچنین برای تهیه تِمپه اندونزیایی (تِمپه اندونزیایی از فراورده‌های تخمیری سویا)، ناتوی ژاپنی (ناتو هم از فراورده‌های تخمیری سویا به‌شمار می‌رود)، ماست تازه و همچنین سایر رسپی‌هایی که به دمای ملایم و مداوم نیاز دارند میتوانید استفاده کنید.

با خشک‌کردن مواد‌غذایی هیچ گونه نمک و نگهدارنده‌ ای به آن اضافه نمیکنید و این برای سلامتی مفید است.

برای خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی در انواع و اقسام مدل ها می توانید اینجا کلیک کنید<<

یادداشت

مجموعه زاگرس ماشین به طور اختصاصی و بر حسب نیاز شما نیز دستگاه خشک کن خانگی تولید می کند.

خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی

قیمت میوه خشک کن خانگی

از آنجایی که قیمت ها به دلیل نرخ تورم، دائما در حال تغییر است بهتر است برای استعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی با ما تماس بگیرید. ما ارزان ترین و با کیفیت ترین دستگاه خشک کن میوه خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد. تمامی دستگاه های خشک کن مجموعه زاگرس ماشین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش دائمی می باشند.

طرز کار دستگاه های میوه خشک کن خانگی

کار خشک‌کن‌‌ها این است که آب میان‌بافتی میوه‌ها را بدون هیچ گونه عمل پختی از بین ببرند و در عین حفظ ویتامین آنها را خشک ‌کنند. دستگاه‌های میوه خشک‌‌کن عمل خشک کردن میوه‌ها را با المنت حرارتی و فن انجام میدهند . در واقع دستگاه‌های میوه خشک کن از طریق المنت حرارتی گرما را تولید می‌کنند و با کمک فن اقدام به‌گردش گرمای تولیدشده داخل دستگاه میکنند.

چرا نباید از فر ها برای خشک کردن میوه استفاده کرد؟

روشن است که کار فر خشک کردن مواد‌غذایی نیست بلکه کار آن پختن موادغذایی و گرم کردن مواد است در حالی که دستگاه میوه خشک کن عمل پخت را انجام نمیدهد بلکه اقدام به خشک کردن میوه‌ها میکند بنابراین برای خشک کردن میوه‌ها هیچگاه به سراغ فر ها نروید زیرا فرها قادر به تولید گرما برای خشک‌کردن میوه‌ها نیستند.

دستگاه میوه خشک کن خانگی

طرز کار دستگاه های میوه خشک کن خانگی

کار خشک‌کن‌‌ها این است که آب میان‌بافتی میوه‌ها را بدون هیچ گونه عمل پختی از بین ببرند و در عین حفظ ویتامین آنها را خشک ‌کنند. دستگاه‌های میوه خشک‌‌کن عمل خشک کردن میوه‌ها را با المنت حرارتی و فن انجام میدهند . در واقع دستگاه‌های میوه خشک کن از طریق المنت حرارتی گرما را تولید می‌کنند و با کمک فن اقدام به‌گردش گرمای تولیدشده داخل دستگاه میکنند.

چرا نباید از فر ها برای خشک کردن میوه استفاده کرد؟

روشن است که کار فر خشک کردن مواد‌غذایی نیست بلکه کار آن پختن موادغذایی و گرم کردن مواد است در حالی که دستگاه میوه خشک کن عمل پخت را انجام نمیدهد بلکه اقدام به خشک کردن میوه‌ها میکند بنابراین برای خشک کردن میوه‌ها هیچگاه به سراغ فر ها نروید زیرا فرها قادر به تولید گرما برای خشک‌کردن میوه‌ها نیستند .

انواع میوه خشک‌ کن‌ خانگی

انواع دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی ، صنعتی و خانگی در این مجموعه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تولید می شود. در ادامه قصد داریم به طور کامل شما را با انواع دستگاه میوه خشک کن خانگی و نحوه کسب درآمد از طریق این دستگاه را آموزش دهیم و معرفی کنیم:

میوه خشک کن با جریان عمودی

در این نوع منبع تولید گرما در کف دستگاه میباشد. این خشک کن‌ها به صورت گرد ساخته میشوند و طبقات آنها روی ‌یکدیگر چیده می‌شوند. و درِ دستگاه در بالای دستگاه قرار دارد در این نوع از خشک کن‌ها برای بیرون‌آوردن سینی پایینی باید تمامی سینی‌های بالاتر را بردارید. از ویژگی این محصول میتوان به کم‌جا بودن و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد.

میوه خشک کن با جریان افقی

توزیع یکنواخت گرما از جمله کارهایی است که خشک‌کن با جریان افقی به صورت کاملا درست انجام میدهد این خشک‌کن‌ها طبقات کشویی دارند و در آنها از پهلو باز می‌شود. بنابر این هر سینی ای را که خواستید بدون جابه‌جایی سایر سینی‌ها بیرون بیاورید. و برای خشک‌کردن گوشت نیز میتوانید از آن استفاده کنید.

چه نکاتی در حین خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی باید رعایت شود؟

هنگامی که قصد خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی میکنید باید نکاتی را مورد ارزیابی قرار دهید تا دستگاهی متناسب نیاز خود را خریداری نمایید برخی از این نکات به قیمت دستگاه و نحوه کار کرد آن است تا شما بتوانید به نیازهای خود پاسخ مثبت دهید.

توزیع و نحوه گردش گرما در خشک کن

توزیع و نحوه گردش گرما در خشک‌کن از جمله نکاتی است که هنگام خرید باید به آن دقت کنید همانطور که در بالا توضیح داده شد .شما میتوانید دستگاهی را خریداری نمایید که کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

همچنین خشک‌کن‌های تایمردار را نیز میتوانید خریداری نمایید با این خشک کن‌ها دیگر لازم نیست به مدام دستگاه را چک کنید و بالای دستگاه بایستید و در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید .

همچنین دستگاه‌های ‌خشک‌کن این قابلیت را دارند که قطعات آنها را در ماشین‌‎ظرف‌شویی به راحتی بشورید.

میزان اندازه و گنجایش دستگاه

برای خرید این دستگاه باید حتما به اندازه و گنجایش دستگاه و نیاز خود دقت داشته باشید و گنجایش دستگاه را به گونه‌ای انتخاب نمایید که پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد برای مثال اگر میخواهید میوه‌های بیشتری را خشک کنید باید حتما از دستگاهی با ضرفیت بالا تر خریداری نمایید.

صدا

در دستگاه‌های میوه خشک‌ کن‌ به دلیل وجود فن‌ در آنها، تولید صدا دارند و بلندی و میزان صدا نیز در هر مدل با توجه به اندازه ی آن متفاوت خواهد بود.

توان مصرفی

همیشه توان مصرفی در هنگام خرید یک دستگاه باید مورد ارزیابی قرار گیرد اگر توان مصرفی کمتر باشد، قطعا انرژی کمتری را نیز مصرف می‌کند ولی در مقابل زمان بیشتری طول میکشد تا به دمای مناسب برای شروع‌به‌کار آماده شود.

میوه خشک‌ کن‌ با توان مصرفی بالا قیمت بالاتری دارند و برق بیشتری را مصرف میکنند اما در مدت زمان کمتری گرم می‌شوند.

توان مصرفی در خشک‌کن‌های خانگی تقریبا بین ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ وات است.

خشک کن میوه برای مشاغل خانگی

خشک کن میوه برای مشاغل خانگی میتواند راه مناسب نیاز به سرمایه ی کم و زود بازده باشد با خشک کردن میوه و ایجاد مشاغل خانگی میتوانید بدون نیاز به سرمایه گذاری برای مکان و اجاره های سنگین در منزل خود یک کسب و کار را راه اندازی نمایید.امروزه در بین مشاغل خانگی خشک کن میوه بسیار پر مخاطب است زیرا علاوه بر کسب سود بالا کاری آسان و بدون دردسر خرید خشک کن میوه برای مشاغل خانگی.

خشک کن میوه برای مشاغل خانگی

خرید خشک کن میوه برای مشاغل خانگی

کارآفرینی و ایجاد شغل:

کارآفرینی را میتوانید بدون هیچ گونه دردسری و تنها با عزم و اراده و پشتکار قوی آغاز نمایید این کار نیاز به سرمایه ی اندک دارد و شما نیازی ندارید تا تجهیزات پیچیده و مکانی مخصوص این کار را تهیه نمایید بلکه با اندکی سرمایه میتوانید تبدیل به یک کارآفرین شوید.

زنان و بانوان با انگیزه میتوانند با خرید این دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات موفقیت های بیشماری را در عرصه ی تولیدات و کسب در آمد های خانگی کسب نمایند در واقع ما میتوانیم برای اینکه شما در راستای اهدافتان موفق تر باشید با قرار دادن مناسب ترین قیمت ها و با کیفیت ترین دستگاه ها همراه شما باشیم.

اگر میخواهید در راستای اهدافتان حرکت کنید هیچگاه از برداشتن گام های اولیه نهراسید زیرا که هر کسب و کاری در ابتدا نوپا بوده است و سپس با کسب تجربه و شناسایی بازار رغابت گسترش یافته است.

خرید خشک کن میوه برای مشاغل خانگی

شما میتوانید با فروش سبزی های خشک شده در انواع بسته بندی ها به عطاری ها، فروشگاه های بزرگ پخش مواد غذایی سود مناسب و بالایی را کسب نمایید. همچنین میتوانید میوه های خشک شده را به شیرینی فروش ها ، فروشگاه های پخش مواد غذایی ، مغازه ها و عطاری ها عرضه نمایید علاوه بر این نیز میتوانید پیاز و سیر و قارچ را نیز خشک نمایید و اقدام به فروش محصولات خود نمایید.

مزایای خرید خشک کن میوه برای مشاغل خانگی

از خشک کن میوه میتوانید برای خشک کردن سبزیجات و انواع گوشت اعم از قارچ ، ماهی ، گوشت گوسفندی و گوشت مرغ نیز استفاده کنید.یک دستگاه خشک کن میتواند هرآنچه میوه و سبزیجات برای خشک کردن را در کمترین زمان با دقت بالا و به صورت یکنواخت خشک نماید علاوه بر آن نیز شما میتوانید برای سهولت بیشتر در کارها یک یک اسلایسر میوه خریداری نمایید.برای فروش میوه خشک می توانید به صورت فروشگاهی، اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی و… اقدام نمائید.

مزایای خرید دستگاه میوه برای مشاغل خانگی
خشک کن میوه برای مشاغل خانگی

امروزه مشاغل خانگی با سرمایه و هزینه ی کمتری میتواند به افزایش تولیدات داخلی کمک کند.

تولید میوه خشک به صورت خانگی با بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت می تواند، گسترش تولیدات داخلی را به همراه داشته باشد و حتی به صادرات برسد.

امروزه با توجه به اقتصاد جامعه زن ها و مرد ها باید پا به پای یکدیگر فعالیت داشته باشند تا در اداره ی امور زندگی به مشکل نخورند و بتوانند بدون مشکل به زندگی خود ادامه دهند.

ذخیرهبرای خرید یک خشک کن میوه جهت فعالیت در خانه با زاگرس ماشین کرج با شماره 09353038781 در ارتباط باشید.

زاگرس ماشین در زمینه تولید انواع دستگاه خشک کن میوه خانگی از 10 کیلویی به بالا از قدیمی ترین مراکز می باشد. اگر قصد دریافت اطلاعات راجب بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن خانگی را دارید همین حالا این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید.
دستگاه میوه خشک کن خانگی آریان زاگرس در حجم های 10, 20, 30, 50, 100, 200 و 300 کیلوگرم تا 6 تن و کانتینیوس را تولید می کند. کوچکترین دستگاه میوه خشک کن خانگی 10 کیلو و 20 کیلویی میباشد.

انواع سوخت دستگاه میوه خشک کن خانگی می تواند: گازی، برقی، دوگانه سوز، گازوئیلی باشد. بستگی به نیاز مشتری دارد که کدام سوخت را انتخاب کند.

میوه خشک کن 20 کیلویی

دستگاه خشک کن میوه 20 کیلویی مخصوص خشک کردن انواع میوه ها، سبزیجات و صیفی جات و دیگر مواد غذایی که بتوان خشک کرد..

دستگاه میوه خشک کن گازی

دستگاه میوه خشک کن به دو مدل صنعتی و نیمه صنعتی در بازار موجود است. دستگاه های صنعتی به چندین مدل مختلف در بازار موجود می باشند..