دستگاه خشک کن تک کابین

دستگاه خشک کن تک کابین را میتوانید با قیمت و کارایی بالا و همچنین ضمانت خریداری نمایید این دستگاه قادر است تا سبزیجات را به شکل کاملا استاندارد خشک نماید و خاصیت و ویتامین های مفید آن را از بین نبرد.

مزایای خرید دستگاه خشک کن نیمه صنعتی تک کابین

تهیه ی یک دستگاه خشک کن میتواند مزایای فراوانی برای شما داشته باشد ابتدا اینکه این دستگاه قیمت مناسب و پایینی دارد و به فضای کمی نیاز دارد و شما میتوانید با تهیه ی این دستگاه میوه های خشک شده را آماده ی روانه ی بازار کنید.

همچنین با این دستگاه میتوانید انواع میوه ، سبزیجات و هرآنچه که نیاز به خشک کردن دارد را خشک نمایید.

امروزه با افزایش تکنولوژی ها این دستگاه ها توانسته اند بسیاری از نیاز ها را برطرف سازند با خشک کردن میوه این امکان را خواهید داشت تا اجازه ندهید که میوه ها و مواد غذایی و خوراکی در یخچال در مدت زمان طولانی گندیده و فاسد شود و این میوه ها را خشک کن و در تمام فصل های سال میوه های فصل های دیگر را نیز میل کنید.

با این دستگاه دیگر نیازی نیست که میوه و مواد غذایی را همه روزه در وزن کم خریداری کنید تا فاسد نشوند و هر روز وقت خود را برای خرید کردن صرف کنید بلکه میتوانید در وزن بالا میوه خریداری کنید و آن را خشک کنید.

خرید دستگاه خشک کن تک کابین

خرید دستگاه خشک کن تک کابین

خشک کن نیمه صنعتی تک کابین چیست؟

برای خشک کردن انواع میوه و سبزیجات نیاز به دستگاه خشک کن است دو نوع دستگاه خشک کن وجود دارد اعم از تونلی و کابینتی از این دستگاه برای خشک کردن میوه در کارگاه های کوچک استفاده میشود این دستگاه ها قادر هستند که در هر بار کار کردن صد کیلو میوه را در 28 عدد سینی جای دهند و ده کیلو میوه ی خشک را با حفظ ویتامین ، طعم ، رنگ و بو را آماده کنند.همچنین کار با این دستگاه ها بسیار راحت است.

نحوه ی ساخت دستگاه

نحوه ی ساخت دستگاه خشک کن نیمه صنعتی تک کابین با دقت بسیار بالا انجام شده است این دستگاه با بهترین و با کیفیت ترین قطعات ساخته و طراحی شده اند

بدنه ی آنها از ورق های گالوانیزه ای ساخته شده هستند و همچنین از رنگ فابریک و بسیار مقاوم برای آن مورد استفاده قرار گرفته شده است و برای جلوگیری الز هدر رفتن انرژی و گرما از عایق صنعتی در آن کار شده است.

مشعل ها و فن ها در این دستگاه از کیفیت فوق العاده بالایی بر خوردار میباشند.

اگر محیطی کوچکی دارد و میخواهید در آن اقدام به تولید و کسب درآمد کنید ما آماده ایم تا با ساخت این دستگاه خشک کن شما را در مسیر موفقیت راهنمایی کنیم و بی وقفه تلاش بر آن داریم تا شما را فردی کارآفرین و داری شغل و دارای کسب درآمد ببینیم.

میوه ها و سبزی های خشک در هر خانه و برای خانواده از لازمات است و شما میتوانید با تولید این محصول نیاز مردم جامعه ی خود را برطرف کنید.همچنین ما برای ماشین های صنعتی و نیمه صنعتی خود ضمانت و خدمات پس از فروش قرار داده ایم تا شما اطمینان خاطر از کارایی دستگاه را داشته باشید.

کار و کسب درامد در منازل و مکان های کوچک با خرید دستگاه خشک کن نیمه صنعتی امکان پذیر خواهد بود با این وجود یک کسب و کار خانگی سودمند را تجربه خواهید کرد.

خرید دستگاه خشک کن تک کابین

دستگاه خشک کن تک کابین

دستگاه خشک کن تک کابین

خرید دستگاه خشک کن بسیار پر سود است زیرا از این طریق شما عزیزان میتوانید با سرمایه و امکانات کمتری در فضای کاری کوچک کسب و کار خود را شروع کنید و در صورت نیاز و توانایی اقدام به گسترش و توسعه ی این کار نموده و پله پله کار و حرفه ی خود را گسترش ببخشید.

قیمت دستگاه خشک کن نیمه صنعتی تک کابین

قیمت دستگاه خشک کن تک کابین

قیمت دستگاه خشک کن تک کابین

قیمت این دستگاه نسبت به دستگاه های دوکابین و سه کابین بسیار کمتر است و در ابتدای راه خرید قیمت دستگاه خشک کن تک کابین میتواند راه درستی باشد تا شما آمادگی کافی برای تولید داشته باشید و فرصت لازم برای شناخت این حیطه ی کاری داشته باشید و بازار کسب و کار خود را بشناسید