دستگاه خشک کن کانتینیوس

دستگاه خشک کن کانتینیوس برای تولید میوه‌خشک و سبزی‌خشک مورد استفاده قرار میگیرد.زاگرس‌ماشین‌کرج با به کارگیری ابزار های مقاوم و با دوام توانسته است دستگاه‌های کانتینیوس را با کیفیت بالایی بسازد.این محصول قیمت بسیار مناسبی را نیز دارد.

این دستگاه در سه‌تا‌پنج‌طبقه ساخته میشود و شما میتوانید تمام سبزی‌های خشک اعم از نعنا ، شیوید ، ریحون و ….. و تمام میوه‌ها و پیاز را با این دستگاه خشک نمایید.

در این دستگاه‌ها میتوانید میوه‌ها و سبزیجات را به طور یکنواخت خشک نمایید جهت خرید این دستگاه باید فضای بزرگی جهت نگهداری آن در نظر داشته باشید زیرا که این دستگاه دارای طولی به اندازه 15 متر هستند و همچنین نیز باید فضایی برای کوره‌ها ، دمنده‌ها و سیستم‌های سیرکولاسیون نیز در نظر بگیرید .

خرید دستگاه خشک کن کانتینیوس

خرید دستگاه خشک کن کانتینیوس
خرید دستگاه خشک کن کانتینیوس

این دستگاه بصورت اتوماتیک عمل خشک کردن انواع میوه‌ها و سبزیجات را انجام میدهد و طرز کار با این دستگاه بسیار آسان است جهت خرید دستگاه خشک کن کانتینیوس میتوانید به زاگرس‌ماشین‌کرج مراجعه نمایید.

این دستگاه میتواند برای کارخانه جات هایی که تولیدات بالایی دارند مناسب باشند.

زاگرس‌ماشین‌کرج تمام تلاش و توان خود را بر این پایه بنا نهاده است تا اعتماد مشتریان خود را جلب نماید و برای دستگاه‌های خود ضمانت و خدمات پس از فروش قرار میدهد تا شما عزیزان با آسودگی خاطر و اطمینان خاطر بیشتری بتوانبد تولیدات خود را رونق ببخشید.

پیشرفت تکنولوژی و افزایش نیاز بیشر به غذا‌های آماده و همچنین غذاهای خشک‌شده با توجه به مشغله های کاری و … جامعه را به سمت خرید میوه‌های خشک ، پیاز خشک ، قارچ خشک و …. سوق داده است.

قیمت دستگاه خشک کن کانتینیوس

قیمت  دستگاه خشک کن کانتینیوس
قیمت دستگاه خشک کن کانتینیوس

این دستگاه داری قیمت بسیار مناسب است .

نگهداری میوه‌ها و سبزیجات خشک مزایای بسیاری دارند و علاوه بر اینکه شما مواد‌غذایی را با حفظ ویتامین آن نگه داری میکنید از اصراف و خراب‌شدن میوه‌ها نیز جلوگیری میکنید با خشک کردن حجم و وزن مواد را پایین می آورید و فضای کمتری برای نگه‌داری آنها نیاز دارید و نیازی نیست که همه‌روزه در حال خرید کردن باشید.

با خرید دستگاه‌خشک‌کن کانتینیوس از مشتریان دائمی ما خواهید شد این دستگاه‌ها قادرند تا با کنترل دما و رطوبت و پخش یکنواخت دما و گرما با مجهز ترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات انواع گیاهان دارویی و گوشتی مانند میگو ، ماهی ، قارچ را خشک میکند و رطوبت را از آنها میگیرد تا امکان رشد میکروب‌ها در آنها به صفر برسد و طول‌عمر آنها برای نگه داری بالا رود.

طرز کار با این دستگاه بسیار آسان است زیرا که به راحتی میتوانید 1 تا 3 تن سبزی و میوه را بدون هیچ دردسری در کمترین زمان ممکن خشک کنید. همچنین میتوانید این دستگاه را بنا به نیاز خود در ابعاد و ظرفیت‌های گوناگون به زاگرس‌ماشین‌کرج بزرگترین تولید کننده دستگاه‌های صنعتی سفارش دهید.

مشخصات دستگاه

جنس‌بدنه دستگاه گالوانیزه با دوام و با کیفیت میباشد.

در این دستگاه PLC که یک حافظه برنامه ریزی شده است برای کار کرد راحت و هوشمندانه استفاده شده است .

برق مناسب برای مصرف این دستگاه میتواند تکفاز یا 3 فاز مطابق نیاز و درخواست مشتریان باشد.

طول دستگاه : 12 متر میباشد.

این دستگاه با منوی برنامه نویسی شده‌ی خود این امکان را به شما خواهد داد تا دما و زمان را برای خشک‌کردن انواع محصولات مختلف از جمله (قارچ – سیب – هلو –پرتغال -آناناس -کیوی – قارچ – زردآلو – شلیل -گوجه – انواع سبزیجات و …) تنظیم نمایید.

همچنین با این دستگاه نیز میتوانید انواع آجیل و خشکبار را نیز خشک نمایید بنابراین با خرید این دستگاه میتوانید تولیدات گسترده‌ای را تجربه نمایید.

این دستگاه سوخت و انرژی الکتریکی کمی را مصرف میکند.

استفاده از این دستگاه بسیار آسان است.

نصب ، نگهداری ، سرویس و تعمیرات آن نسبت به دستگاه‌های دیگر ارزان‌تر و به صرفه‌تر میباشد.

در ساخت این دستگاه از استاندارد های بالایی در انتخاب مواد و مصالح بکار گرفته شده است.

همچنین این دستگاه از زیبایی ظاهری نیز برخوردار است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *