دستگاه خشک کن مینی کابین

دستگاه خشک کن مینی کابین برای اموری قابل استفاده هستند که شما قصد راه‌اندازی یک کسب و کار در محیطی کوچک را داشته باشید. برای این منظور میتوانید از دستگاه‌های خشک کن مینی کابین برای خشک کردن میوه‌ها ، سبزی‌جات ، قارچ ،میگو وماهی و هرآنچه که مدنظرتان است استفاده کنید.

این دستگاه‌ها از جمله کوچکترین دستگاه‌های خشک کن مینی کابین میباشند .با توجه به اینکه همه روزه استفاده از میوه‌ها و سبزیجات برای همه ی افراد جامعه از ضرورات است .

دستگاه‌های خشک کن مینی‌کابین برای این منظور ساخته و طراحی شده اند تا به بشر کمک کنند تا میوه‌ها و سبزیجات مصرفی خود را خشک کنند تا ویتامین و خاصیت آنها با روش‌های درستی حفظ شوند .

همه روزه در خانه‌ها این میوه‌ها ، سبزیجات و قارچ های خشک لازم هستند و در دراز مدت ماندگاری بدون هیچ مواد نگه دارنده‌ای دارند.

این در حالی است که در صورتی که میوه‌ها و قارچ‌ها و سبزیجات در مدت زمان کوتاهی در یخچال‌ها بمانند پلاسیده میشوند شکل و رنگ خود را از دست میدهند فاسد میشوند و از بین میروند.

قیمت دستگاه خشک کن مینی کابین

دستگاه خشک کن مینی برای ابتدای کار و راه‌اندازی یک کسب و کار نوپا میتواند گزینه‌ی درستی باشد با خرید این دستگاه میتوانید گام‌های اولیه‌ی خود بدون استرس و با آرامی بردارید این دستگاه روزانه 70 کیلوگرم میوه را در 30 سینی خشک میکند.

قیمت دستگاه خشک کن مینی کابین در مقایسه با دستگاه‌های 2‌کابین و 3‌کابین بسیار مناسب‌تر میباشد و اگر قصد راه‌اندازی یک کار در خانه و محیط کوچکی دارید میتوانید این دستگاه را تهیه نمایید.

قیمت دستگاه خشک کن مینی کابین

قیمت دستگاه خشک کن مینی کابین

مزیت دستگاه خشک کن مینی کابین

از جمله مزیت دستگاه‌های خشک کن مینی کابین کم‌جا بودن ، سبک بودن و قابلیت حمل آسان این دستگاه میباشد که میتوانید در محیط های بسیار کوچک نیز از این دستگاه استفاده کنید.

این خشک کن به گونه‌‍ای ساخته شده است که بتوان آن را از درب منازل داخل برد که در سایر دستگاه‌های خشک کن این امکان وجود ندارد.

این خشک کن‌ها عملکردی هوشمندانه دارند و تمام اتوماتیک هستند.شما با این دستگاه‌ها میتوانید 50 کیلوگرم میوه را خشک کنید.

این دستگاه صدا و گرما را به بیرون منتقل نمیکند.

با خرید این دستگاه زمان کافی را خواهید داشت تا کسب و کار های خود را رونق ببخشید و زمان و فرصت کافی را داشته باشید تا بتوانید تولیدات خود را از کم به زیاد افزایش دهید و فرصت داشته باشید تا بازار خریدار را شناسایی نمایید.

این دستگاه تمام محصولات را به صورت یک دست خشک میکند.

راه اندازی یک کسب و کارخانگی با دستگاه خشک کن مینی کابین

راه‌اندازی یک کسب و کارخانگی با دستگاه‌های خشک کن مینی کابین کار بسیار آسانی است زیرا که شما با صرف هزینه‌ی کم میتوانید بدون نیاز به تهیه‌ی مکان و جا و پرداخت اجاره در هرمحیطی حتی منازل خود اقدام به تولید نمایید و یک کسب و کار خانگی را راه‌اندازی کنید.

امروزه کمک به تولیدات داخلی میتواند کار بسیار با ارزشی باشد و هم برای شما کسب درآمد داشته باشد و هم کمک به صادرات نماید و هم اشتغال زایی را رونق ببخشد.

بدنه ی این دستگاه در برابر حرارت و صدا به شدت با دوام و مقاوم است و طوری ساخته شده است که اتلاف حرارت را به صفر میرساند و بنابرای مصرف سوخت آن بسیار پایین است.

خرید دستگاه میوه خشک کن مینی کابین

خرید دستگاه میوه خشک کن مینی کابین

ضمانت دستگاه خشک کن

گروه زاگرس ماشین تمام تلاش و توان خود را بر این پایه بنا نهاده‌اند تا محصولی با بهترین کیفیت را به شما ارائه دهند برای این منظور ضمانت و خدمات پس از فروش را برای تمامی دستگاه‌ها در نظر گرفته‌اند تا شما با آسودگی خاطر بتوانید با ما همکاری داشته باشید.این دستگاه میتواند برای خانم‌های خانه‌دار کسب درامد داشته باشد و علاوه بر سرگرم کردن اعضای خانواده بتوانید درآمد نیز به دست آورید.

با خشک کن میوه مینی کابین میتوانید اقدام به خشک کردن انواع میوه‌ها کنید و از این راه مزایای بسیاری را کسب کنید با این کار شما هم کسب درامد خواهید داشت و هم میتوانید افرادی را نیز برای کار با این دستگاه‌ها استخدام نمایید.