خط تولید میوه خشک و بسته بندی

خط تولید میوه خشک و بسته بندی

برای راه اندازی خط تولید میوه خشک و بسته بندی باید دستگاههای صنعتی مربوطه که کیفیت بالا و قیمت مناسب دارند خریداری نمایید. در تمامی خط های تولید دستگاه بسته بندی نیز برای سود دهی بیشتر موجود می باشد. زیرا که با بسته بندی شما می توانید بدون واسطه، تولیدات مواد‌ غذایی خود را به فروشگاه ها عرضه کنید و از فروش محصولات به صورت فله ای با سود بسیار کم خودداری نمایید.

سازنده دستگاه خشک کن آریان زاگرس با بهره گیری از علم و دانش متخصصین توانسته است در تولید ماشین آلات صنعتی برای انجام امور تولید، بسته بندی، خشک کردن، تفت‌دادن، تولید قند و خورد‌ کردن قند، شستشوی سبزی و میوه، بالا‌بر و … نقش به سزایی داشته باشد. خط تولید میوه خشک و بسته بندی یکی از تخصصی ترین خطوطی است که این مرکز در سراسر ایران می پذیرد.

خرید خط تولید میوه خشک و بسته بندی
خرید دستگاه تولید میوه خشک و بسته بندی

خرید دستگاه خط تولید میوه خشک و بسته بندی

شما میتوانید دستگاه های میوه خشک کن صنعتی را تهیه نمایید و پس از مدتی که تقاضای مشتریان شما بالا رفت و در بازار مشتری ثابت پیدا کردید، انواع دستگاه بسته بندی را نیز خریداری نمایید تا سود بیشتری در این جهت کسب نمایید. به این صورت می توانید در مدت زمان کمتری تعداد بالایی از محصولات بسته بندی شده را تهیه کنید و برای فروش روانه‌ی بازار کنید.

با وجود اقتصاد ضعیف جامعه در این روزها رونق تولیدات بسیار پر‌ اهمیت شده است. هر فردی میتواند با اندکی سرمایه اقدام به راه اندازی کار های تولیدی، حتی صادرات محصولات خود نماید. امروزه واردات مواد غذایی با توجه به تحریم ها با مشکل ها و گرانی ها مواجه است. در حالی که با اندکی صبر، پشتکار و استقامت می توانید اقدام به راه اندازی خط تولید نمایید و با بسته بندی تولیدات خود در این راستا سود کسب نمایید. در این میان هرچه واسطه ها کمتر شوند امکان کاهش قیمت ها افزایش میابد؛ بنابراین شما میتوانید محصولاتی مانند میوه خشک را تهیه نمایید و بسته بندی کنید سپس به بازار عرضه نمایید.

نکته: همچنین با دستگاه بسته بندی میوه خشک قادر هستید بسته بندی و تولید حبوبات را نیز انجام دهید.

راه اندازی خط تولید میوه خشک

راهی که شما برایراه اندازی خط تولید میوه خشک در پیش دارید اصلا راهی دشوار نیست! بلکه می توانید با اندکی دانایی و در ابتدای کار با فروش محصولات خود با سود‌ کمتر نسبت به رقبا در بازار‌ رقابت کنید و جایگاه خود را محکم کنید. همچنین می توانید با عرضه‌ی مواد با کیفیت تر و در بسته بندی های خاص تر و شکیل تر نیز موفقیت های بیشتری کسب نمایید. شما باید تنها به آینده‌ی روشن خود بیاندیشید و برای رسیدن به اهدافتان تمام تلاش خود را داشته باشید.

خط تولید میوه خشک و بسته بندی آنها را به سازنده دستگاه خشک کن آریان زاگرس بسپارید تا با ارائه ی دستگاه های تولیدی با کیفیت و فوق‌العاده قیمت مناسب که دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند شما را به اهدافتان برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره با شماره‌های ما تماس بگیرید تا مشاوره‌ای تخصصی و حرفه‌ای را به شما ارائه دهیم تا شما در آینده یک کارآفرین موفق باشید.

هزینه خط تولید میوه خشک و بسته بندی
هزینه دستگاه تولید میوه خشک و بسته بندی

هزینه دستگاه خط تولید میوه خشک

برای اینکه یک خط تولید و بسته بندی میوه خشک راه‌اندازی کنید باید دستگاههای صنعتی مورد نیاز خط تولید چیپس میوه را که شامل (دستگاه شستشوی میوه ها ،دستگاه خشک کن کابینتی و دستگاه بسته بندی توزین دار) هستند تهیه نمایید.

برای کارآفرین شدن نیازی نیست که در ابتدای کار از دستگاه های گران قیمت و پیشرفته استفاده نمایید بلکه با سرمایه اندک و دستگاه های کوچکتر نیز میتوانید گام های اولیه را بردارید و سپس فعالیت خود را گسترش دهید.

مزایای خط تولید میوه خشک و بسته بندی آنها بسیار زیاد است و شما میتوانید با کمی پشتکار و خلاقیت و ارزانی قیمت بازار رقابت را در دست بگیرید و در این راستا موفقیت‌های گسترده‌ای را تجربه نمایید.

در یک خط تولید میوه خشک و بسته بندی شما باید یک وان استیل برای شست و شوی میوه ها ، میز استیل ، نوار استیل سانتیفیوژ، آبگیر سانتیفیوژ و دستگاه اسلایسر را تهیه نمایید تا علاوه بر بالا‌بردن سرعت در کار خود و استفاده‌ی کمتر از نیروی دست و انسانی و جلوگیری از خسته شدن با ظرافت بیشتر و پاکیزگی بیشتر کار خود را ادامه دهید.

همچنین دستگاه بسته بندی که در انواع دستگاه تک توزین ، دستگاه بسته بندی چهار‌ توزین و دو‌ توزین هستند و به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شوند باید را با یک بالا‌بر برای انتقال مواد به دستگاه، نوار‌نقاله‌ی جلوی دستگاه برای هدایت مواد بسته بندی شده به تاریخ زن را نیز خریداری نمایید .

خط تولید میوه خشک و بسته بندی

خط تولید میوه خشک
خط تولید میوه خشک

خط تولید میوه خشک و بسته بندی از پردرامد ترین مشاغل میباشد که میتوانید حتی در خانه نیز این کار را انجام دهید و درآمدزایی داشته باشید.

تهیه‌ی میوه خشک امروزه هم کارآفرین ها را به چالش انداخته است و هم بازار را پر رونق و پر سود نمایان کرده است. تولید میوه های خشک امروزه به دلیل زیبایی ظاهری و در تنوع رنگی گسترده مشتریان را به سمت خود کشانده است تا بتوانند در مهمانی های خود از این میوه‌ها استفاده کنند و پذیرایی زیبابی داشته باشند و مهمانی خاطره انگیزی را تجربه نمایند.

کارخانه های ساخت دستگاه های خشک کن و اسلایسر میوه در داخل ایران بر این پایه بنا گردیده اند تا شما بتوانید دستگاه های تولیدات داخلی را با قیمت بسیار مناسب تر و همچنین کیفیت بالا خریداری نمایید.

اگر سرمایه‌ای دارید و میخواهید یک تولید را تجربه نمایید پیشنهاد ما به شما راه‌اندازی یک خط تولید میوه خشک است زیرا که شما با این وجود میتوانید یک تولیدی پردرامد ، بدون هیچگونه دردسر و سود ده را راه اندازی نمایید .

هزینه خط تولید میوه خشک

هزینه خط تولید میوه خشک
هزینه خط تولید میوه خشک

هزینه خط تولید میوه خشک هزینه خط تولید میوه خشک:

برای کسب اطلاعات در زمینه ی دستگاه‌های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید میوه خشک و بسته بندی میوه خشک و اطلاع از قیمت و هزینه‌ی لازم برای صرف این کار تنها کافیست با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید تا در این راه بتوانید موفقیت‌های بیشماری را کسب نمایید.

مزایای راه اندازی خط تولید میوه خشک و بسته بندی

اولین مزیت افزایش بازار متقاضی و تقاضا کنندگان است این به شما این اطمینان را میدهد که بازار برای محصول شما مشتری خواهد داشت. شما شیرینی فروشی و یا فروشگاه مواد غذایی و خشکبار را نمی بینید که میوه های خشک در آن وجود نداشته باشد.

شما اطمینان خواهید داشت که محصولات شما خراب نمیشوند یک میوه خشک هیچگاه برای شما ضرر نخواهد داشت و فاسدی و خرابی به همراه نخواهد داشت.

شما میتوانید این خط تولید میوه خشک را با سرمایه ی اندک شروع کنید.

نسبت به مشاغل خانگی دیگر که مشتریان محدود و خاص خود را دارند میوه خشک مشتری و متقاضی بیشتری دارد.

در ایام عید و در طول پاییز و زمستان به دلیل کمبود برخی میوه ها شما مشتریان بیشتری را خواهید یافت.

این کار به دلیل زیبایی و نوع کسب و کار آن هیچ‌گاه برای شما خسته کننده نخواهد بود و همیشه دلنشین است.

شما با راه‌اندازی یک کارگاه تولید چیپس میوه خوداشتغال خواهید بود برای خود فعالیت دارید و همیشه زحمت و تلاش خود را بالا تر خواهید برد تا نتیجه و سودبیشتری را تجربه کنید.

با راه‌اندازی این خط تولید دیگر نیازی نیست تا هزینه‌ی رفت و امد برای سرکار رفتن داشته باشید.

این کار به دلیل طول عمر بالای محصولات امکان صادرات را برای شما بسیار آسان مینماید و شما میتوانید انواع آلو‌های خشک و خورشتی ، کشمش‌ها ، قارچ‌های خشک ، سبزیجات خشک را به سراسر دنیا صادر نمایید.

مراحل خط تولید میوه خشک

مراحل خط تولید میوه خشک
مراحل خط تولید چیپس میوه

یک خط کامل تولید میوه خشک دارای دستگاه های متنوعی است که شما برای انجام فعالیت و کار های لازم برای آماده کردن و خشک کردن میوه ها به آنها نیازمند خواهید بود.

وان‌استیل ، میز‌استیل ، دستگاه‌بلانچر ، نوار‌استیل‌آبگیر ، آبگیر‌سانتیفیوژ ، دستگاه‌اسلایسر ، خشک‌کن‌کابینتی ، دستگاه‌بالا‌بر z ، دستگاه بسته‌بندی توزین‌دار ، نوار نقاله‌ی جلوی بسته بندی ، دستگاه تاریخ‌زن از جمله دستگاه‌هایی هستند که شما برای راه اندازی یک خط کامل تولید میوه خشک به آن نیازمند خواهید بود.

پس از تهیه‌ی میوه‌ها از بازار‎های تره‌بار و رساندن آنها به مقصد و جداسازی میوه‌های خراب از میوه‌های سالم باید اقدام به شست و شوی میوه ها و یا سبزیجات نمایید. دستگاه میوه خشک کن را میتوانید از تولید کننده دستگاه میوه خشک کن با هزینه ی پایین تری خریداری نمایید.

  • خط شست و شو
  • گلگیری
  • شست و شو در وان
  • ضد عفونی میکروبی
  • ضد عفونی باکتری.

شست و شوی نهایی

از جمله اقدامات شست و شو میوه ها میباشند که شما میتوانید از وان استیل ، دستگاه بلانچر و نوار استیل آبگیر در این مرحله استفاده کنید. توری استیل درون دستگاه بلانچر با چرخش خود علاوه بر شست و شوی محصولات آنها را به سمت جلو حرکت می دهد و میوه ها را به نحو احسن میشورد و سپس میوه های شسته شده به وسیله ی نوار استیل آبگیر عمل آبکشی و خشک کردن میوه ها انجام میشود.

سپس برای خارج کردن و جداسازی هسته ها از میوه ها باید میوه ها را روی میز استیل قرار دهند .همچنین برای آبگیری سبزیجات باید از دستگاه سانتریفیوژ نیز استفاده نمایید 

دستگاه اسلایسر میوه

پس از شست و شو و خشک کردن میوه ها و جداسازی هسته ها نوبت به خرد کردن میوه ها میرسد شما میتوانید برای این منظور از سایر دستگاه اسلایسر ها کمک بگیرید تا عمل خورد و ریز کردن با دقت بالایی و به صورت دقیق و زیبا انجام شوند.

میوه خشک کن کابینی

عمل خشک کردن را دستگاه های خشک کن کابینتی انجام میدهند؛ دستگاه خشک کن مینی کابین با 30 سینی (برای مشاغل خانگی)، دستگاه خشک کن 2 کابین با 50 سینی ( برای خشک کردن روزانه 200 کیلوگرم میوه ) و دستگاه خشک کن 3 کابین با 80 سینی (برای خشک کردن 300 کیلو میوه ) را میتوانید برای این منظور خریداری نمایید.

همچنین برای اینک بتوانید ارزش افزوده در محصول خود را بالا ببرید و سود بیشتری را تجربه نمایید باید اقدام به بسته بندی محصولات خود نمایید دستگاه بالابر z ، دستگاه بسته بندی توزین دار( تک توزین ، دو توزین ، چهار توزین ) ، نوار نقاله ی جلوی بسته بندی از دستگاه های مورد نیاز برای می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *