دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی مخصوصاً برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات به صورت یک نواخت در مقدار و دمای مناسب، طراحی و ساخته شده است و تأثیر کمی بر طعم، بافت و رنگ غذا می گذارد. دستگاه خشک کن میوه دارای سه مدل کلی صنعتی، خانگی و نیمه صنعتی می باشد.

دسنگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی همانطور که از نام آن پیداست، برای خشک کردن میوه ها، مواد غذایی، سبزی و… تولید شده. این دستگاه خشک کن میوه از اجاق و شعله های پیشرفته و یا المنت های برقی خشک کن برای خشک کردن میوه ها استفاده می کند. هوای گرم گردشی را در بین سینی های داخل کابین با کمک فن های پیشرفته ایجاد می کند و از طریق فن های خروجی، رطوبت داخل کابین را به بیرون هدایت می کند. این دستگاه با دقت بسیار بالایی ساخته شده و جایگذاری دقیق فن های دستگاه نیمه صنعتی باعث شده که سرعت خشک شدن میوه جات بالا برود و در مصرف صرفه جوی شود.

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی

خرید دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی می تواند بهترین انتخاب برای تولید کنندگان و کسب و کار هایی باشد که با گیاهان دارویی، چیپس میوه، سبزیجات خشک و… سروکار دارند.

با خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی می توانید کیفیت و مقرون بصرفه بودن تولیدات را به خود و تولیدی خود تضمین کنید.

دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی

با خرید دستگاه خشک کن نیمه صنعتی از زاگرس ماشین 18 ماه گارانتی خود کارخانه و 15 سال خدمات پس از فروش خواهید داشت.

از آنجایی که گارانتی مطعلق به خود کارخانه می باشد، نیازی نیست مبلغ اضافه ای برای مالیات ارزش افزوده ضمانت نامه و خدمات پس از فروش را بپردازید.

همچنین از آنجایی که خرید میوه خشک کن زاگرس ماشین بدون واسطه و از تولید به مصرف صورت می گیرد، ارزان قیمت ترین حالت ممکن خواهد بود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

این محصول دارای انواع مختلفی از مدل های گوناگون با ابعاد و اندازه های متفاوت است.

برای انتخاب و خرید میوه خشک کن نیمه صنعتی باید بر حسب نیاز خود اقدام کنید.

بر فرض مثال قیمت دستگاه میوه خشک کن 20 کیلویی با قیمت دستگاه میوه خشک کن 10 کیلویی متفاوت است.

اگر شما یک میوه خشک کن خانگی با ضرفیت پائین می خواهید، نیازی نیست هزینه دو برابر را خرج خرید دستگاه بزرگ کنید، کوچکترین دستگاه میوه خشک کن نیز برای شما مناسب است. برای استعلام قیمت خشک کن نیمه صنعتی همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی برای تولیدی های نسبتا بزرگ و کارگاه های مختلف مناسب می باشد و در ابعاد، اندازه و حجم های مختلفی تولید می شود.

بله، میوه خشک کن نیمه صنعتی برای انواع مواد غذایی، سبزیجات، گیاهان دارویی، لواشک، زعفران و… مناسب است.

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی دارای ظرفیت و حجم تولیدات از 10 کیلویی و 20 کیلویی تا 200 و 400 کیلویی و… تولید می شوند.

تولیدات میوه خشک با کیفیت یکی از بهترین بازار ها و خطوط تولید پر سود در ایران می باشد. سهم کوچکی از این بازار داشته باشید و درآمد بالا کسب کنید.

مطالب سایت را در زیر دنبال کنید

کوچکترین دستگاه میوه خشک کن

کوچکترین دستگاه میوه خشک کن (ویژگی + قیمت + خرید)

کوچکترین دستگاه میوه خشک کن در زاگرس ماشین:  ماشین آلات و دستگاه میوه خشک کن با توجه به کاربرد هایشان و نحوه استفاده از آن ها، طبق نیاز مشتری تولید و قیمت گذاری می شوند. ابعاد و اندازه دستگاه خشک کن میوه یکی از موارد مهم است که به انتخاب مشتری کمک می کند. ابعاد این دستگاه از کوچکترین دستگاه میوه خشک کن از میوه خشک کن 20 کیلویی تا مدل های صنعتی بزرگ از 100 کیلویی الی 6 تن که به آن خشک کن میوه کانتینیوس گفته می شود؛ تولید می شوند.

کوچکترین دستگاه میوه خشک کن

کوچکترین دستگاه میوه خشک کن

مدل های صنعتی این دستگاه قادر هستند که حجم بالایی از میوه جات و سبزیجات را در مدت زمان کوتاه و قابل تنظیم، خشک کنند. اما عده ای هستند که به دستگاه های میوه خشک کن کوچک برای خشک کردن میوه در منزل نیاز دارند. کوچکترین دستگاه خشک کن میوه نوعی از دستگاه خانگی می باشد که برای مصرف خانگی، میوه خشک و یا سبزیجات خشک شده تولید می کنند.

ظرفیت و ابعاد دستگاه میوه خشک کن کوچک

شرکت ها، کارخانجات و برند های گوناگونی در جهان دستگاه میوه خشک کن تولید می کنند. هر کدام از این مراکز این دستگاه را با روش های خاص، طراحی و شکل مختلف و همچنین ابعاد کوچک و بزرگ تولید می کنند. از کوچکترین دستگاه میوه خشک کن تا بزرگ ترین آن در مراکز مختلف ایران نیز درحال تولید است. زاگرس ماشین یکی از بهترین مراکز تولید کننده انواع دستگاه میوه خشک کن خانگی و خشک کن میوه صنعتی می باشد که جزو قدیمی ترین و برترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی به حساب می آید.

بیشتر دستگاه های میوه خشک کن که برای استفاده خانگی و تولید میوه خشک در منزل از آن استفاده می شود، ابعاد کوچکی دارند. اما دستگاه های خشک کن میوه صنعتی در ابعاد و اندازه بسیار بزرگ تر با ظرفیت بیشتری تولید می شود. از مدل های 5 کیلویی، 10 کیلویی، 20 کیلویی، 30 کیلویی تا میوه خشک کن 100 کیلویی، میوه خشک کن 200 کیلویی الی 6 تن این دستگاه تولید می شود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن کوچک

زاگرس ماشین یکی از قدیمی ترین و پر افتخار ترین مراکز سازنده دستگاه میوه خشک کن در ابعاد خانگی و صنعتی در ایران می باشد. این مرکز تمرکز اصلی خود را بر روی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و خشک کن های بزرگ با حجم بالا گذاشته است. البته در زمینه تولید میوه خشک کن های کوچک از کوچکترین دستگاه میوه خشک کن تا بزرگ ترین آن نیز فعالیت دارد. برای دریافت مشاوره تخصصی و استعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن با شماره های درج شده در سایت و شماره همراه 09123634345 تماس بگیرید.

ویژگی و کاربرد کوچکترین دستگاه میوه خشک کن

ماشین آلات و دستگاه های میوه خشک کن کوچک، ویژگی های مختلفی دارند و برای کاربرد های کوناگونی طراحی و تولید می شوند. اما به هرحال از دستگاه خشک کن میوه کوچک برای استفاده در منازل و تهیه سبزیجات خشک، گیاهان دارویی خشک، میوه جات خشک و… استفاده می شود. هرچند در بسیاری از عطاری های نیز از کوچک ترین دستگاه میوه خشک کن برای تولید محصولات گیاهی استفاده می شود.

دستگاه میوه خشک کن کوچک معمولا با سوخت برقی کار می کنند اما در حجم های بزرگ و صنعتی مقرون به صرفه تر مدل های گازی هستند.

مقاله (تفاوت میوه خشک کن گازی با برقی) را مطالعه کنید.

جهت مشاوره و استعلام با شماره تلفن 09123634345 تماس بگیرید.

کوچکترین دستگاه میوه خشک کن کاربرد های بسیار زیادی دارد و میتواند برای استفاده در منازل شما بسیار مفید و کاربردی باشد.
میوه خشک کن گازی بهتره یا برقی؟

میوه خشک کن گازی بهتره یا برقی؟

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی