دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی مخصوصاً برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات به صورت یک نواخت در مقدار و دمای مناسب، طراحی و ساخته شده است و تأثیر کمی بر طعم، بافت و رنگ غذا می گذارد. دستگاه خشک کن میوه دارای سه مدل کلی صنعتی، خانگی و نیمه صنعتی می باشد.

دسنگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی همانطور که از نام آن پیداست، برای خشک کردن میوه ها، مواد غذایی، سبزی و… تولید شده. این دستگاه خشک کن میوه از اجاق و شعله های پیشرفته و یا المنت های برقی خشک کن برای خشک کردن میوه ها استفاده می کند. هوای گرم گردشی را در بین سینی های داخل کابین با کمک فن های پیشرفته ایجاد می کند و از طریق فن های خروجی، رطوبت داخل کابین را به بیرون هدایت می کند. این دستگاه با دقت بسیار بالایی ساخته شده و جایگذاری دقیق فن های دستگاه نیمه صنعتی باعث شده که سرعت خشک شدن میوه جات بالا برود و در مصرف صرفه جوی شود.

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی

خرید دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی می تواند بهترین انتخاب برای تولید کنندگان و کسب و کار هایی باشد که با گیاهان دارویی، چیپس میوه، سبزیجات خشک و… سروکار دارند.

با خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی می توانید کیفیت و مقرون بصرفه بودن تولیدات را به خود و تولیدی خود تضمین کنید.

دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی

با خرید دستگاه خشک کن نیمه صنعتی از زاگرس ماشین 18 ماه گارانتی خود کارخانه و 15 سال خدمات پس از فروش خواهید داشت.

از آنجایی که گارانتی مطعلق به خود کارخانه می باشد، نیازی نیست مبلغ اضافه ای برای مالیات ارزش افزوده ضمانت نامه و خدمات پس از فروش را بپردازید.

همچنین از آنجایی که خرید میوه خشک کن زاگرس ماشین بدون واسطه و از تولید به مصرف صورت می گیرد، ارزان قیمت ترین حالت ممکن خواهد بود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

این محصول دارای انواع مختلفی از مدل های گوناگون با ابعاد و اندازه های متفاوت است.

برای انتخاب و خرید میوه خشک کن نیمه صنعتی باید بر حسب نیاز خود اقدام کنید.

بر فرض مثال قیمت دستگاه میوه خشک کن 20 کیلویی با قیمت دستگاه میوه خشک کن 10 کیلویی متفاوت است.

اگر شما یک میوه خشک کن خانگی با ضرفیت پائین می خواهید، نیازی نیست هزینه دو برابر را خرج خرید دستگاه بزرگ کنید، کوچکترین دستگاه میوه خشک کن نیز برای شما مناسب است. برای استعلام قیمت خشک کن نیمه صنعتی همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی برای تولیدی های نسبتا بزرگ و کارگاه های مختلف مناسب می باشد و در ابعاد، اندازه و حجم های مختلفی تولید می شود.

بله، میوه خشک کن نیمه صنعتی برای انواع مواد غذایی، سبزیجات، گیاهان دارویی، لواشک، زعفران و… مناسب است.

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی دارای ظرفیت و حجم تولیدات از 10 کیلویی و 20 کیلویی تا 200 و 400 کیلویی و… تولید می شوند.

تولیدات میوه خشک با کیفیت یکی از بهترین بازار ها و خطوط تولید پر سود در ایران می باشد. سهم کوچکی از این بازار داشته باشید و درآمد بالا کسب کنید.

مطالب سایت را در زیر دنبال کنید

نحوه کار دستگاه خشک کن (1)

نحوه کار دستگاه میوه خشک کن

معرفی دستگاه خشک کن میوه

نحوه کار دستگاه خشک کن میوه :به عنوان یکی از اجاق های خشک کن با گردش هوای گرم، تجهیزات ضروری استریلیزاسیون خشک کن برای تولید میوه های خشک می باشد. دستگاه خشک کن میوه از خشک کردن و با گردش هوای گرم توسط فن جریان محوری مقاوم در برابر درجه حرارت بالا و سیستم کنترل دمای خودکار استفاده می کند.

مجهز به دو درب و وسایل نقلیه پخت، ظرفیت بزرگتر و کارایی بالاتری نسبت به اجاق خشک کن غذای تک در دارد. نحوه کار دستگاه میوه خشک کن زاگرس ماشین با نصب آسان، عملکرد پایدار، عملکرد خوب، دستگاه خشک کن میوه انتخاب عاقلانه ای برای مشاغل خشک کردن با اندازه متوسط ​​است!

نحوه کار دستگاه میوه خشک کن

نحوه کار دستگاه میوه خشک کن

نحوه کار دستگاه میوه خشک کن به این صورت است که اجاق میوه خشک کن گردش اجباری هوای گرم را در داخل محفظه فر اتخاذ می کند. در محفظه خشک کن، هوای گرم از بالا بالا می رود و هوای گرم میوه خشک کن به بالای محفظه می رسد.

سپس هوای گرم توسط یک فن نصب شده در داخل محفظه به پایین به گردش در می آید و از این رو مقدار بهینه گرما به تدریج در داخل کوره حاصل می شود.

خشک کردن فرآیندی است که در آن مواد خام گرم شده در سینی ها با دایره هوای گرم، رطوبت مرطوب خارج شده از مواد در همان زمان از خارج خارج می شود.

حتما بخوانید: خط تولید میوه خشک و بسته بندی

ویژگی های دستگاه خشک کن میوه

1. هوای گرم در فر برای صرفه جویی در مصرف انرژی به گردش در می آید، بنابراین راندمان حرارتی بالایی دارد.
2. تهویه اجباری و توزیع کننده هوا قابل تنظیم را اتخاذ می کند، در نتیجه مواد و میوه های موجود را می توان به طور یکنواخت خشک کرد.
3. رایج ترین منابع گرمایشی ارائه می شود: برق و بخار. به طور کلی، برق اقتصادی ترین و راحت ترین راه است.
4. فر خشک کن میوه با هوای گرم ساخته شده از فولاد ضد زنگ، مجهز به فن جریان محوری، سیستم کنترل ترموستاتیک خودکار و سیستم کنترل کامپیوتری.
5. سر و صدای کم، عملکرد صاف، کنترل دمای خودکار، نصب آسان و نگهداری.
6. کاربرد گسترده. نحوه کار دستگاه میوه خشک کن با هوای گرم می تواند برای خشک کردن انواع میوه ها مانند زغال اخته، موز، آهک و غیره استفاده شود و همچنین در صنایع داروسازی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی و غیره کاربرد دارد.
7. انواع فرهای خشک کن با هوای گرم با توجه به نیاز مشتریان سفارشی شود.

طرز استفاده از دستگاه میوه خشک کن

قطعات اصلی و نحوه کار دستگاه خشک کن میوه

قطعات اصلی و نحوه کار دستگاه خشک کن میوه برقی و گاری اینطور است که اجاق خشک کن میوه گازی و برقی (حرارتی) از چندین بخش اصلی مانند سینی پخت، فن جریان محوری، رادیاتور، ماشین های پخت و غیره تشکیل شده است. این قطعات همچنین می تواند توسط شرکت ما ارائه شود.

  1. سینی های پخت پس از شکل دهی، محصولات کمکی ویژه ای برای اجاق خشک کن با گردش هوای گرم طراحی شده اند. به طور کلی، سینی پخت با اندازه های مختلف ساخته شده اند؛ و همچنین می توان ابعاد و سایز ظرفیت دستگاه خشک کن میوه را با توجه به خواسته های مشتریان سفارشی کرد. مواد برای ساخت سینی آلیاژ آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ است.
  2. فن جریان محوری قسمت کمکی کوره خشک کن هوای گرم با توان 0.45kw است. مواد برای ساخت فن آلیاژ آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ است. فن نیز می تواند سفارشی شود.
  3. رادیاتور همچنین قسمت کمکی اجاق گاز خشک کن با هوای گرم است و مواد ساخته شده از فولاد کربن، آلیاژ آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ است. سفارشی سازی رادیاتور در دسترس است.
  4. وسایل نقلیه پخت و چرخ های آن از فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. سفارشی سازی آنها نیز ممکن است.
راه اندازی خط تولید مربا هزینه راه اندازی خط تولید مربا خانگی

خط تولید مربا – بسته بندی مربا [از 0 تا 100]

مربا چیست؟ چگونه تولید می شود؟ خط تولید مربا یکی از پر سود ترین خطوط تولید می باشد. برای تولید مربا باید مخلوط غلیظی از میوه، پکتین و شکر است که به آرامی اما به سرعت جوشانید تا زمانی که میوه نرم شود و شکلی ارگانیک پیدا کند؛ اما هنوز به اندازه کافی غلیظ است که به راحتی پخش می شود و می تواند یک حباب ایجاد کند. مرباها علاوه بر پخش کردن، برای پر کردن نیز مفید هستند.

ژله از شکر، پکتین، اسید و آب میوه تهیه می‌شود و به اندازه کافی سفت است که شکل خود را حفظ کند. ژله را می توان از مواد دیگری غیر از میوه مانند گیاهان، چای، شراب، لیکور، گل و سبزیجات تهیه کرد.

خط تولید مربا صنعتی و خانگی

راه اندازی خط تولید مربا در کارخانه

مربا در کارخانجات و خط تولید مربا چگونه تهیه می شود؟ میوه های شسته شده توسط دستگاه شستشوی میوه و پوست کنده توسط دستگاه پوست کن به قیف آبمیوه گیری وارد می شوند و آب به دست آمده فیلتر می شود. برخی از میوه ها مانند روزلا یا گواوا باید قبل از گرفتن آب آن در آب جوشانده شوند. شکر را به شیره اضافه می کنند و سپس این مخلوط را می جوشانند تا به شکل ژله و پکتین، اسید سیتریک، رنگ و غیره تبدیل شود.

مربا محصولی است که از عمل آوردن بخش های قابل خوردن میوه جات و گیاه های مختلف و سبزیجات  میوه، مثل مربا بهارنارنج، مربای هویج، مربا گلبرگ (گل سرخ)، مربای ریشه شقاقل، پوست میوه جات (مثل مربا بالنگ، مربای پرتقال و..) میوه جات مختلف مثل انجیر، آلبالو، گیلاس، سیب، هلو و… تولید می شود.

برای راه اندازی خط تولید مربا خانگی و صنعتی با شماره 09123634345 تماس بگیرید.

ما حرفه ای ترین – با کیفیت ترین – ارزان قیمت ترین تجهیزات و دستگاه های تولید مربا را عرضه می کنیم.

ماشین آلات و دستگاه های خط تولید مربا میوه

زاگرس ماشین علاوه بر تولید دستگاه های میوه خشک کن، ماشین آلات و تجهیزات ژله سازی مربا را تولید و عرضه می کند. برای راه اندازی یک خط تولید مربا خانگی در مقیاس کوچک، به ماشین آلات زیر نیاز دارید:

راه اندازی خط تولید مربا هزینه راه اندازی خط تولید مربا خانگی

خط تولید مربا خانگی

خمیر گیر – آبمیوه گیری – میکسر – آسیاب – اسلایسر میوه – دستگاه درب بند – دستگاه شستشوی میوه – دستگاه بطری یا قوطی پرکن مایع – دستگاه شیرینگ پک و… که تمامی این تجهیزات را می توانید از طریق مجموعه صنعتی زاگرس ماشین کرج تهیه نمائید.

حتما بخوانید: دستگاه میوه خشک کن خانگی

خط تولید مربا سازی صنعتی

از این نوع خطوط تولید مربا، سالانه 30 تن خروجی در 2 شیفت کاری و 300 روز کاری دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید یک خط تولید مربا صنعتی در مقیاس بزرگ ایجاد کنید، باید یک واحد تولیدی تمام اتوماتیک ایجاد کنید. با توجه به نیاز خروجی تولید و میزان سرمایه شما، زاگرس ماشین می تواند کارخانه سفارشی و اختصاصی شما را راه اندازی کند. نیاز به برخی از دارایی های دیگر مانند ترازو، ظروف شیشه ای، میز کار، مشعل غذاخوری، ظروف استیل ضد زنگ، دستکش، برش و رنده، قفسه های ذخیره سازی و غیره وجود خواهد داشت.

خرید ماشین آلات خط تولید مربا

پس از دریافت مشاوره تخصصی و انتخاب نوع ماشین آلات یا تجهیزاتی که می خواهید بخرید، فاکتور زاگرس ماشین را با ذکر قیمت دستگاه تولید مربا و سایر هزینه های مربوط راه اندازی خط تولید مربا صنعتی و خانگی برای شما ارسال می کنیم. برای سفارش دستگاه ها می توانید با شماره 09123634345 تماس بگیرید.

تجهیزات و ماشین آلات خط تولید مربا خانگی و صنعتی به طور خلاصه

جهت راه اندازی خط تولید مربا خانگی و صنعتی نیاز به مراحل و دستگاههای زیر خواهید داشت:

  1. دستگاه شستشوی میوه
  2. دستگاه اسلایسر میوه
  3. آسیاب برای بعضی مربا ها
  4. اجاق گاز یا دیگ پخت مربا
  5. همزن
  6. هموژنایزر
  7. پرکننده یا دستگاه های پرکن قوطی و بطری
  8. درپوش مخصوص شیشه
  9. استریلایزر
  10. شیرینگ پک
  11. لیبل شیرینگ و…