دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی مخصوصاً برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات به صورت یک نواخت در مقدار و دمای مناسب، طراحی و ساخته شده است و تأثیر کمی بر طعم، بافت و رنگ غذا می گذارد. دستگاه خشک کن میوه دارای سه مدل کلی صنعتی، خانگی و نیمه صنعتی می باشد.

دسنگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی همانطور که از نام آن پیداست، برای خشک کردن میوه ها، مواد غذایی، سبزی و… تولید شده. این دستگاه خشک کن میوه از اجاق و شعله های پیشرفته و یا المنت های برقی خشک کن برای خشک کردن میوه ها استفاده می کند. هوای گرم گردشی را در بین سینی های داخل کابین با کمک فن های پیشرفته ایجاد می کند و از طریق فن های خروجی، رطوبت داخل کابین را به بیرون هدایت می کند. این دستگاه با دقت بسیار بالایی ساخته شده و جایگذاری دقیق فن های دستگاه نیمه صنعتی باعث شده که سرعت خشک شدن میوه جات بالا برود و در مصرف صرفه جوی شود.

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی

خرید دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی می تواند بهترین انتخاب برای تولید کنندگان و کسب و کار هایی باشد که با گیاهان دارویی، چیپس میوه، سبزیجات خشک و… سروکار دارند.

با خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی می توانید کیفیت و مقرون بصرفه بودن تولیدات را به خود و تولیدی خود تضمین کنید.

دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی

با خرید دستگاه خشک کن نیمه صنعتی از زاگرس ماشین 18 ماه گارانتی خود کارخانه و 15 سال خدمات پس از فروش خواهید داشت.

از آنجایی که گارانتی مطعلق به خود کارخانه می باشد، نیازی نیست مبلغ اضافه ای برای مالیات ارزش افزوده ضمانت نامه و خدمات پس از فروش را بپردازید.

همچنین از آنجایی که خرید میوه خشک کن زاگرس ماشین بدون واسطه و از تولید به مصرف صورت می گیرد، ارزان قیمت ترین حالت ممکن خواهد بود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

این محصول دارای انواع مختلفی از مدل های گوناگون با ابعاد و اندازه های متفاوت است.

برای انتخاب و خرید میوه خشک کن نیمه صنعتی باید بر حسب نیاز خود اقدام کنید.

بر فرض مثال قیمت دستگاه میوه خشک کن 20 کیلویی با قیمت دستگاه میوه خشک کن 10 کیلویی متفاوت است.

اگر شما یک میوه خشک کن خانگی با ضرفیت پائین می خواهید، نیازی نیست هزینه دو برابر را خرج خرید دستگاه بزرگ کنید، کوچکترین دستگاه میوه خشک کن نیز برای شما مناسب است. برای استعلام قیمت خشک کن نیمه صنعتی همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی برای تولیدی های نسبتا بزرگ و کارگاه های مختلف مناسب می باشد و در ابعاد، اندازه و حجم های مختلفی تولید می شود.

بله، میوه خشک کن نیمه صنعتی برای انواع مواد غذایی، سبزیجات، گیاهان دارویی، لواشک، زعفران و… مناسب است.

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی دارای ظرفیت و حجم تولیدات از 10 کیلویی و 20 کیلویی تا 200 و 400 کیلویی و… تولید می شوند.

تولیدات میوه خشک با کیفیت یکی از بهترین بازار ها و خطوط تولید پر سود در ایران می باشد. سهم کوچکی از این بازار داشته باشید و درآمد بالا کسب کنید.

مطالب سایت را در زیر دنبال کنید

خشک کن انگور

خشک کن انگور | قیمت دستگاه خشک کن انگور

میدانیم که کشمش از زمان قدیم وجود داشته است و سرشار از ویتامین است بنابراین خشک کن انگور می تواند بسیار پرکاربرد باشد. یک دستگاه انگور خشک کن این امکان را به شما میدهد تا انگور را با حفظ ویتامین و مواد‌ غذایی آن را خشک نمایید و طول عمر آن را بالا ببرید. با خشک کردن کشمش توسط دستگاه خشک کن انگور میتوانید در تمام طول ایام و فصل‌های سال از این میوه‌ی مغذی تغذیه کنید.

بنابراین شما میتوانید میوه ها را در دستگاه خشک کن میوه با روش های درستی که ویتامین کشمش از بین نرود خشک نمایید. این محصول داری خاصیت فراوان است و سلامت استخوان‌ها ، معده، چشم، اعصاب با مصرف این مواد حفظ خواهد شد. همچنین کشمش دارای ویتامین D، آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین B است و کشمش دارای منبع فیبر و آنتی اکسیدان نیز می باشد. از آنجایی که این محصول بسیار پر ظرفدار و محبوب است؛ تولید کشمش با دستگاه خشک کن کشمش صنعتی می تواند بسیار سود آور و کاربردی باشد.

دستگاه خشک کن انگور خانگی و صنعتی

در کشور عزیز ما اکثر شهرها و استان‌ها (اعم از ملایر، ارومیه، سردشت، قزوین) انگور پرورش داده می شود. کشاورزان عزیز میتوانند با خرید یک دستگاه خشک کن انگور خانگی یا صنعتی اقدام به خشک کردن انگورهای خود نمایند و محصولات خود را با سود بیشتری به فروش برسانند و زحمات فراوان خود را با سود اندک روانه‌ی بازار نکنند.

خرید دستگاه خشک کن انگور

خرید دستگاه خشک کن انگور

خرید دستگاه خشک کن انگور

برای خرید دستگاه خشک کن کشمش صنعتی می توانید به مرکز فروش دستگاه خشک کن آریان زاگرس مراجعه نمایید. بنابراین این راه می تواند برای شما بسیار با ارزش باشد؛ برای خشک کردن هر محصولی باید از دستگاه مربوطه استفاده نمایید. زیرا که روش‌های سنتی باعث آلودگی و از بین رفتن خاصیت محصول می شوند در حالی که دستگاه ها علاوه بر ظاهر زیبا و دلچسبی که به محصولات خشک شده میدهد خاصیت آنها را نیز حفظ میکند.

این روش از خشک کردن با دستگاه‌ها به شما این امکان را میدهد تا مقدار بیشتری انگور را در زمان کمتری خشک نمایید. علاوه بر این خشک کردن به روش های قدیمی مکان بزرگی را برای پهن کردن انگور‌ها نیاز داشت در حالی که این دستگاه حجم کمتری را اشغال می کنند.

دستگاه خشک کن انگور
دستگاه خشک کن انگور

دستگاه خشک کن انگور صنعتی میتوانند حجم بالایی از کشمش ها را تولید نماید. این دستگاه ها با کنترل رطوبت و چرخش گرما به صورت همه جانبه و متعادل میوه ها را به گونه ای خشک میکند که ظاهری بسیار زیبا دارند.

شما با این دستگاه کشمش سازی نیازی به نور خورشید ندارید و میتوانید حتی در شب و یا فصل پاییز و زمستان هم میوه هایی را که مدنظر دارید در خط تولید میوه خشک تهیه نمایید.

قیمت دستگاه خشک کن انگور

 قیمت دستگاه خشک کن انگور
قیمت دستگاه خشک کن انگور

قیمت این دستگاه ها متفاوت است شما میتوانید این دستگاه‌ها را با قیمت مناسب تری و در ابعاد کوچکتر نیز تهیه نمایید .خشک کن خانگی برای خشک کردن انگور در خانه میباشد و شما میتوانید انگورها را در منزل خود با این دستگاه خشک نمایید

خشک کن های تک‌کابین و دستگاه خشک کن کشمش مینی کابین قابل استفاده در خانه می باشند و برای خشک کردن در وزن های بالاتر نیز می توانید خشک کن دو کابین و چهار‌کابین و یا خشک کن تونلی برای تولیدات بالا را خریداری نمایید. همچنین طرز کار با این دستگاه‌ها بسیار آسان است و شما میتوانید خودتان به تنهایی اقدام به خشک کردن نمایید.

با خرید‌دستگاه از آریان زاگ از ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد بنابراین میتوانید برای خرید دستگاه‌های خشک کن کابینتی با ما در ارتباط باشید. همچنین خشک کن میوه برای مشاغل خانگی را میتوانید با قیمت مناسب از ما خریداری نمایید.

دستگاه خشک کن میوه برقی دستگاه میوه خشک کن برقی

دستگاه خشک کن میوه برقی | میوه خشک کن برقی