قیمت دستگاه میوه خشک کن [صنعتی + خانگی]

برای خشک کردن میوه ها در منزل و یا در کارگاه های تولیدی میوه خشک نیاز به حداقل یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی خواهید داشت. هرچند از روش های سنتی مثل خشک کردن میوه خشک در آفتاب و یا روی بخاری هم می توان استفاده کرد؛ اما این روش ها استاندارد و بهداشتی نیستند و به هیچ عنوان توسیه نمی شود. برای خشک کردن میوه ها در خانه یا میوه خشک سازی خود بهتر است از دستگاه های پیشرفته زاگرس ماشین استفاده نمائید. قیمت دستگاه میوه خشک کن بستگی به مدلی که شما نیاز دارید و انتخاب می کنید دارد. قیمت میوه خشک کن صنعتی نسبت به قیمت میوه خشک کن خانگی بیشتر می باشد. این دستگاه ها با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در مدل ها و سایز بندی های مختلف به صورت برقی، گازی، گازوئیلی، دوگانه سوز تولید می شود.

برای استعلام لیست قیمت دستگاه خشک کن میوه با 09123634345 تماس بگیرید.

قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی و کوچک میوه خشک کن مکعبی شکل و دایره ای شکل گرد

قیمت انواع دستگاه میوه خشک کن

برای انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن مناسب کسب و کار یا نیاز شما؛ می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما توضیحات کامل و دقیقی را در این زمینه خدمت شما رارئه دهند. از کوچک ترین میوه خشک کن ها تا بزرگ ترین آن در مجموعه صنعتی زاگرس ماشین با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تولید می شوند.

میوه خشک کن ها دارای دو نوع کلی خانگی و صنعتی هستند؛ اما تنوع ساخت، ظرفیت دستگاه، میزان حجم، تعداد کابین ها، نوع سوخت مصرفی و… باعث شده که تنوع مدل های این دستگاه بسیار زیاد باشد. قیمت انواع دستگاه میوه خشک کن به نوع انتخاب شما بستگی خواهد داشت.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

یکی از انواع و دستگاه های خشک کن میوه از نوع صنعتی می باشد. این نوع مدل های ماشین آلات خشک کن میوه ظرفیت بیشتری نسبت به مدل های خانگی ارائه می دهند. اکثر دستگاه های صنعتی خشک کن میوه گازی یا دوگانه سوز هستند؛ زیرا مصرف بهینه تر و ارزان تری نسبت به مدل های برقی خشک کن دارند. قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی در انواع ظرفیت ها و مدل ها در زاگرس ماشین بسیار مقرون و بصرفه هستند. خرید خشککن میوه صنعتی در این مجموعه به صورت مستقیم از کارخانه و بدون هیچ واسطه ای می باشد که این امر موجب قیمت ارزان این دستگاه های با کیفیت می شود. میوه خشک کن های ظرفیت بالای صنعتی در این مجموعه از  میوه خشک کن 50 کیلویی و خشک کن میوه  100 کیلویی تا دستگاه خشک کن کانتینیوس 6 تنی موجود می باشد.

 قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی

قيمت دستگاه ميوه خشک كن خانگی

در انواع کسب و کار های خانگی و همچنین مصارف خانگی، یا برای کسب درآمد با دستگاه میوه خشک کن و خطوط تولید میوه خشک، می توان از تجهیزات و ماشین آلات خانگی و نیمه صنعتی نیز بهره برد. خوشبختانه به دلیل زیاد بودن مدل های تمامی ماشین آلات خشککن می توانید با توجه به نیاز خود و مقدار بودجه ای که دارید بهترین گزینه را انتخاب نمائید. برای استعلام قيمت دستگاه ميوه خشک كن خانگی در مدل های خشک کن 10 کیلویی، میوه خشک کن 20 کیلویی، 30 کیلویی، میوه خشک کن 50 کیلویی و 100 کیلویی با سوخت مصرفی گازی و برقی؛ می توانید با شماره 09123634345 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمائی کنند.

برای استعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی همین حالا با ما تماس بگیرید.

مدل گازی خانگی نیز در این مرکز موجود است برای استعلام قیمت میوه خشک کن گازی خانگی تماس بگیرید.

موارد تعیین کننده قیمت میوه خشک کن

موارد مختلفی وجود دارد که می تواند قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی یا میوه خشک کن خانگی را تعیین کند:

  • میزان حجم و ظرفیت دستگاه.
  • قدرت، سرعت خشک کردن و مقدار توان دستگاه.
  • حجم، ابعاد و اندازه دستگاه.
  • مدل میوه خشک کن که به صورت خانگی یا صنعتی هستند.
  • سوخت مصرفی دستگاه، (برقی، گازی، دوگانه سوز)
  • جنس استفاده شده در بدنه دستگاه.
  • ویژگی های فنی دستگاه.
  • میزان مصرف برق، گاز و انرژی.
  • کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *