دستگاه خشک کن میوه صنعتی

دستگاه خشک کن میوه صنعتی

امروزه یکی از مشاغل پر درامد در صنعت دستگاه‌ خشک‌ کن میوه‌ صنعتی برای راه‌اندازی این حرفه است.در این فعالیت به صورت جدی در یک کارگاه ، کارخانه و یا تولیدی اقدام به تهیه‌ی میوه خشک میکنند دستگاه میوه خشک کن صنعتی وزن بالایی از میوه‌ها را خشک میکنند بنابراین به دلیل جدیت در کار و تولید وزن بالایی از میوه‌ها باید تجهیزات و خط‌تولید خود را با دستگاه‌های دیگر برای سرعت بخشیدن به کار و سهولت در انجام کار‌ها تهیه نمایید.

شما میتوانید دستگاه خشک کن نوار‌پیوسته که مخصوص خشک‌کردن میوه‌جات ، سبزیجات ، کشمش ، گیاهان دارویی مواد گرانولی است را تهیه نمایید این دستگاه دارای تابلو‌برق مجزا و مجهز به سیستم کنترل دما است و ظرفیت آن را دارد تا 1‌تن محصول را در 8 ساعت خشک نماید ، همچنین میتوانید دستگاه‌سه‌کابین را تهیه نمایید علاوه بر آن میتوانید چند تعداد دستگاه سه‌کابین را خریداری نمایید برای مثال مطابق نیاز و ظرفیت خود و برای گسترش تولیدات و پخش آنها به سراسر‌کشور و حتی صادرت میتوانید تا 10دستگاه سه‌کابین را خریداری نمایید به طور مثال با 4 دستگاه سه‌کابین قادر خواهید بود تا یک تن میوه را خشک کنید.

مشخصات دستگاه خشک کن میوه صنعتی و نوع عملکرد آنها را در این مقاله شرح داده‌ایم و درصورت نیاز به هرگونه مشاوره و کسب اطلاعات در این زمینه میتوانید با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید و اطلاعات لازم و کافی را در این خصوص کسب نمایید.

دستگاه های لازم برای خشک کردن میوه

دستگاه بعدی که از اهمیت بالایی برخوردار است دستگاه بسته‌بندی میباشد . این دستگاه نیز در انواع مختلف بنا به نیاز و سرعت کارایی متفاوت هستند دستگاه‌تک‌توزین ، دو‌توزین ، چهار توزین را میتوانید برای این امر خریداری کنید دستگاه‌تک‌توزین سرعت کمتری در بسته بندی دارد و در دقیقه قادر است تا 15 الی 20 بسته را تولید نماید و همچنین وزن دستگاه 1400 کیلو گرم است ، دستگاه‌دو‌توزین 15‌تا 25 بسته را در دقیقه تولید میکند وزن آن 1560 میباشد و دستگاه چهار‌توزین 15 تا 35 بسته را در دقیقه تولید میکند و وزن آن 1680 است که شما میتوانید بنا به نیاز و سرعتی که مد نظر دارید این دستگاه را خریداری نمایید و برای کسب اطلاع از قیمت هر کدام از این دستگاه‌ها میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

همچنین این دستگاه‌های توزین‌دار حتما نیازمند یک بالا‌بر (بالابر کاسه‌ای و یا بالابر Z ( برای مواد میباشند تا مواد و محصولات را به داخل مخزن دستگاه بسته‌بندی انتقال دهند. و یک نوار‌نقاله‌ی جلوی بسته‌بندی برای دستچین نمودن بسته‌بندی‌ها نیز تهیه نمایید. تاریخ‌زن را نیز میتوانید به دستگاه‌بسته‌بندی خود اضافه نمایید.

قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی
قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی

قابل ذکر است که علاوه بر این دستگاه‌ها باید میز‌استیل ، اسلایسر برای خورد‌کردن به صورت مساوری و در قطعات یکسان ، وان‌گلگیر سبزیجات ، وان‌شست‌و‌شو و ضد‌عفونی کننده میوه‌ها و سبزیجات ، وان‌آبکشی سبزیجات ، نوار‌استیل‌آبگیر از جنس استیل برای آبگیری و آبکشی میوه ها و سبزیجات ، دستگاه‌سورتینگ برای سورت میوه‌ها ، دستگاه‌سانتیفیوژ برای آبگیری سبزیجات بعد از مراحل شست‌و‌شو و آبکشی ، بلانچر مخصوص بلانچ میوه‌ها و سبزیجات اعم از سیب زمینی و قارچ را نیز تهیه نمایید.

قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی

برای کسب اطلاع از قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی و قیمت کلیه ی دستگاه‌هایی که برای خشک‌کردن میوه به صورت صنعتی دارید میتوانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کافی در این خصوص را کسب نمایید .

خرید این دستگاه‌ها کمک فراوانی به خوداشتغای ، کارآفرینی ، رونق تولیدات‌داخلی ، جذب نیروهای کاری میکند برای این منظور ما میتوانیم شما را در راستای اهدافتان یاری نماییم و در این زمینه همراه شما باشیم.

خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی

خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی
خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی

برای خرید این دستگاه میتوانید با زاگرس‌ماشین‌کرج در ارتباط باشید و کلیه ی مشخصات و قیمت دستگاه را جویا باشید ما توانسته‌ایم با بیش از یک دهه تجربه با به کار گیری نیرو‌های متخصص دستگاه‌ها را با قیمت بسیار مناسب و بالاترین کیفیت و بدون واسطه به مشتریان خود عرضه نماییم شما میتوانید در هر جای کشور و در هر استانی هر کدام از این دستگاه‌ها را از زاگرس ماشین‌کرج خریداری نمایید. زاگرس‌ماشین‌کرج مشتریان زیادی را از سراسر کشور برای دستگاه های صنعتی داشته است و تجربه‌ای دیرینه در حوزه‌ی ماشین‌های‌صنعتی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره‌های ما در تماس باشید.

ما همه روزه پاسخگوی شما هستیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *