دستگاه خشک کن گوجه فرنگی

دستگاه خشک کن گوجه فرنگی

دستگاه خشک کن گوجه فرنگی امروزه متقاضیان و مشتریان بیشماری دارد زیرا که این محصول توانسته است در صادرات به تمام کشورها بازتاب موفقیت آمیز داشته باشد.همچنین از گوجه خشک شده میتوان پودر گوجه نیز تهیه نمایید .زاگرس ماشین با کادر مجرب و توانای خود توانسته است با ساخت دستگاه های خشک کن در سایز های متفاوت نیاز بسیاری از افراد را برطرف سازد.

خرید دستگاه خشک کن گوجه فرنگی

 خرید دستگاه خشک کن گوجه فرنگی

خرید این دستگاه‌ها که به صورت کابینتی شکل طراحی و ساخته میشوند و دارای قفسه هایی از جنس گالوانیزه هستند و به صورت کاملا ارگانیک گوجه‌های اسلایس شده را خشک میکند کار پیچیده‌ای نیست این دستگاه توسط مهندسین کشور به صورت تولید داخلی با بهترین نوع کیفیت و کارایی و قیمتی فوق‌العاده ساخته میشود و شما میتوانید با حذف واسطه‌ها دستگاه را به صورت مستقیم از سازنده خریداری نمایید.

اگر قصد فعالیت در این حرفه را دارید وقت را حدر ندهید زیرا افراد زیادی در این حرفه مشغول به کار شده‌اند و رضایت کامل از این شغل دارند میتوانید با زاگرس‌ماشین‌ در ارتباط باشید و برای خرید این دستگاه با ما به صورت حضوری و یا تلفنی در سراسر کشور در تماس باشید.این دستگاه در کمترین زمان ممکن با بهترین و مرغوب‌ترین مواد‌اولیه به دست شما خواهد رسید.

قیمت دستگاه خشک کن گوجه فرنگی

قیمت دستگاه خشک کن گوجه فرنگی
خرید دستگاه خشک کن گوجه فرنگی

اگر به دنبال شروع کسب‌و‌کاری برای خودتان هستید و قصد دارید دیگر به جای کار کردن برای کارفرما ها خودتان درامد به دست آورید و حتی کارکنانی را استخدام کنید و به آنها حقوق پرداخت کنید خرید همچین دستگاهی پیشنهاد ما به شماست و شما میتوانید با صرف هزینه‌ای اندک یک تولید پر‌سود و بی ضرر را تجربه نمایید.

قیمت دستگاه به دلیل اینکه شما از سازنده خرید میکنید بسیار مناسب است و همچنین هزینه‌ای که صرف این دستگاه میکنید به عنوان یک سرمایه گذاری پر‌سود تلقی میشود

دقت داشته باشید که اگر شما به کار تولید روی آورید به دلیل شرایط نابسامان زندگی و معیشتی و تحریم‌ها قطعا موفق خواهید شد امروزه کار و فعالیت در حوزه‌ی تولید از اهمیت بالایی برخوردار است و از سایر مشاغل سود بیشتری خواهید داشت با این کار بهتر شدن و رونق تولیدات کشور نیز به همراه خواهید داشت.

مزایای خشک کردن گوجه فرنگی

مزایای خشک کردن گوجه فرنگی
مزایای خشک کردن گوجه فرنگی

گوجه در اکثر غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار میگیرد بنابراین فست‌فود‌ها و رستوران‌ها و هتل‌ها میتوانند مشتری شما باشند.

گوجه خشک شده و پودر گوجه از کیفیت و ماندگاری بالاتری نسبت به رب‌گوجه برخوردار است و به دلیل از بین رفتن آب میان بافتی گوجه امکان کپک زدن به صفر میرسد در حالی که همه‌روزه رب گوجه‌ها در حال کپک زدن میباشند .

رب گوجه‌ها دارای مواد‌نگه‌دارنده هستند که برای سلامت بدن بسیار مضر است اما گوجه خشک شده همه‌روزه بدون نیاز به مواد‌نگه دارنده سالم میمانند و سالها قابل استفاده هستند.

گوجه و یا هر مواد دیگری پس از خشک‌شدن و از بین‌رفتن آب آن وزن کمی خواهند داشت و گزینه‌ی مناسبی برای صادرات است.

گوجه خشک شده و پودر گوجه را میتوانید به آسانی در فضای کوچکی نگه‌داری کنید در حالی که گوجه تازه فضای بساری نیاز دارد.

گوجه خشک شده طعم دلپذیری دارد .

گوجه خشک را میتوانید با دستگاه خشک کن گوجه فرنگی در تابستان که این محصول ارزان قیمت است خشک نمایید و در پاییز و زمستان که قیمت این محصول بسیار بالاست به فروش برسانید و مشتریان بیشتری برای این محصول خواهید داشت.

ویتامین‌ها و مواد‌معدنی و پر‌خاصیت گوجه با خشک شدن در داخل دستگاه حفظ میشود و تبخیر نمیشود زیرا که در این دستگاه‌ها تنها گرما تولید میشود و به سراسر دستگاه و تمام فضای دستگاه گرما یکنواخت توزیع میشود.

باغبان‌ها میتوانند به جای فروش گوجه‌های تولیدی خود با سود ناچیز یک دستگاه خشک کن گوجه فرنگی را تهیه نمایند و ارزش محصول خود را بالا ببرند و به فروشگاه‌های عرضه مواد‌غذایی بفروش برسانند . با این عمل بسیاری از واسطه‌ها از دور خارج میشوند و با قیمت مناسبی که برای محصول خود در نظر میگیرید قطعا میتوانید در کمترین زمان ممکن بازار رقابت را به دست بگیرید و پیروز شوید.

بازاریابی و فروش برای گوجه خشک بسیار آسان است زیرا فروشگاه‌های عرضه‌ی مواد‌غذایی ، عطاری‌ها ، رستوران‌ها ، فست فود‌ها ، فروشگاه‌های فروش مواد‌غذایی و سبزی‌های آماده ،کارخانه‌های تولید پفک و چیس به عنوان طعم دهنده مشتری‌های شما خواهند بود .

تمامی دستگاه‌ها در زاگرس‌ماشین‌ با ضمانت و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه میشود.

نحوه کار دستگاه خشک کن

دستگاه‌های خشک کن کابینت‌دار طرز کار آسانی دارند و شما میتوانید درجه حرارت و مدت زمان برای دستگاه را مشخص نمایید و گوجه‌های شسته شده و ضد‌عفونی شده که در وان‌های تمام اتوماتیک با فشار بالای آب و غوطه‌ور شدن آماده شده اند و توسط نوار‌استیل آبکشی خشک شده و به وسیله‌ی اسلایسر‌ها در زمان کوتاهی اسلایس و قطعه بندی شده‌اند را درون سینی‌ها چیده و درون دستگاه بگذارید.

مشخصات دستگاه خشک کن گوجه فرنگی

 مشخصات دستگاه خشک کن گوجه فرنگی
مشخصات دستگاه خشک کن گوجه فرنگی

دستگاه‌های خشک کن را میتوانید با اندازه و ظرفیت مدنظر خود سفارش دهید دستگاه‌ها به صورت مینی برای مصارف خانگی و دو و سه کابینه‌ای ساخته میشوند که ظرفیت‌های گوناگونی دارند.

در گذشته میوه‌ها را تنها به دلیل بالا بردن ماندگاری آنها خشک میکردند اما امروزه دلایل برای خشک کردن میوه‌ها بالا رفته است و سرعت بخشیدن به کار‌ها و سرعت بخشیدن به تهیه‌ی غذاها به دلیل افزایش جمعیت کشور‌ها و مشغله‌های کاری دلیلی دیگر برای خشک‌کردن است و علاوه بر آن حفظ و ویتامین مواد و جلوگیری از فاسد شدن و از بین رفتن و حدر ندادن میوه‌ها که امروزه بسیار پر اهمیت است از دلایل دیگر برای خشک‌کردن است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *