دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی مخصوصاً برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات به صورت یک نواخت در مقدار و دمای مناسب، طراحی و ساخته شده است و تأثیر کمی بر طعم، بافت و رنگ غذا می گذارد. دستگاه خشک کن میوه دارای سه مدل کلی صنعتی، خانگی و نیمه صنعتی می باشد.

دسنگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی همانطور که از نام آن پیداست، برای خشک کردن میوه ها، مواد غذایی، سبزی و… تولید شده. این دستگاه خشک کن میوه از اجاق و شعله های پیشرفته و یا المنت های برقی خشک کن برای خشک کردن میوه ها استفاده می کند. هوای گرم گردشی را در بین سینی های داخل کابین با کمک فن های پیشرفته ایجاد می کند و از طریق فن های خروجی، رطوبت داخل کابین را به بیرون هدایت می کند. این دستگاه با دقت بسیار بالایی ساخته شده و جایگذاری دقیق فن های دستگاه نیمه صنعتی باعث شده که سرعت خشک شدن میوه جات بالا برود و در مصرف صرفه جوی شود.

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی

خرید دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی می تواند بهترین انتخاب برای تولید کنندگان و کسب و کار هایی باشد که با گیاهان دارویی، چیپس میوه، سبزیجات خشک و… سروکار دارند.

با خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی می توانید کیفیت و مقرون بصرفه بودن تولیدات را به خود و تولیدی خود تضمین کنید.

دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی

با خرید دستگاه خشک کن نیمه صنعتی از زاگرس ماشین 18 ماه گارانتی خود کارخانه و 15 سال خدمات پس از فروش خواهید داشت.

از آنجایی که گارانتی مطعلق به خود کارخانه می باشد، نیازی نیست مبلغ اضافه ای برای مالیات ارزش افزوده ضمانت نامه و خدمات پس از فروش را بپردازید.

همچنین از آنجایی که خرید میوه خشک کن زاگرس ماشین بدون واسطه و از تولید به مصرف صورت می گیرد، ارزان قیمت ترین حالت ممکن خواهد بود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

این محصول دارای انواع مختلفی از مدل های گوناگون با ابعاد و اندازه های متفاوت است.

برای انتخاب و خرید میوه خشک کن نیمه صنعتی باید بر حسب نیاز خود اقدام کنید.

بر فرض مثال قیمت دستگاه میوه خشک کن 20 کیلویی با قیمت دستگاه میوه خشک کن 10 کیلویی متفاوت است.

اگر شما یک میوه خشک کن خانگی با ضرفیت پائین می خواهید، نیازی نیست هزینه دو برابر را خرج خرید دستگاه بزرگ کنید، کوچکترین دستگاه میوه خشک کن نیز برای شما مناسب است. برای استعلام قیمت خشک کن نیمه صنعتی همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی برای تولیدی های نسبتا بزرگ و کارگاه های مختلف مناسب می باشد و در ابعاد، اندازه و حجم های مختلفی تولید می شود.

بله، میوه خشک کن نیمه صنعتی برای انواع مواد غذایی، سبزیجات، گیاهان دارویی، لواشک، زعفران و… مناسب است.

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی دارای ظرفیت و حجم تولیدات از 10 کیلویی و 20 کیلویی تا 200 و 400 کیلویی و… تولید می شوند.

تولیدات میوه خشک با کیفیت یکی از بهترین بازار ها و خطوط تولید پر سود در ایران می باشد. سهم کوچکی از این بازار داشته باشید و درآمد بالا کسب کنید.

مطالب سایت را در زیر دنبال کنید

دستگاه خشک کن پرتغال

امروزه دستگاه خشک کن پرتغال این امکان را فراهم آورده است تا بتوانید پرتغال ها را اسلایس نموده و در این دستگاه ها خشک نمایید این کار در ظرفیت های متعددی برای سایر نیاز ها مورد استفاده قرار میگیرداگر برای مصارف خانگی خود میخواهید میوه و پرتغال ها را خشک نمایید میتوانید دستگاه خشک کن پرتغال را در ابعاد کوچکتر تهیه نمایید.

مواد غذایی و در واقع میوه ها و سبزی ها جلوی نور خورشید و در هر مکانی که دما باشد خشک میشوند اما به این نکته توجه داشته باشید که باید فضایی زیادی را برای خشک کردن در نظر بگیرید از طرفی اگر میوه ها را روی یک پارچه پهن کنید تا خشک شوند قسمتی که روی زمین میباشد از دما دور است و حالت گندیدگی به خود میگیرد زیرا که دما به صورت یکنداخت به میوه نخواهد رسید اما دستگاه میوه خشک کن میوه ها روی سینی هایی که حالت روزنه روزنه میباشند قرار میگیرند و یک توری که کاملا دما را از خود عبور میدهد تا به میوه برساند .

دستگاه خشک کن پرتغال
دستگاه خشک کن پرتغال

بنابراین هدف از خشک کردن پرتغال جلوگیری از حدر رفتن پرتغال ها که ماندگاری پایینی دارند و در یخچال پس از مدتی فاسد و گندیده میشوند و هدف خشک کردن برای حفظ خاصیت و ویتامین این میوه باشد زیرا که با خشک کردن طول عمر آن بدون مواد نگه دارنده بالا میرود.

بنابراین تنها زمانی میتوانید پرتغال را به صورت کاملا بهداشتی و با استاندار خشک نمایید که دستگاه خشک کن پرتغال را تهیه نمایید.

همچنین اگر باغ و کشت پرتغال دارید برای بالابردن ارزش افزوده ی پرتغال های مزرعه ی خود میتوانید دستگاه خشک کن را تهیه نمایید تا دیگر نگران فاسد شدن و خراب شدن آنها نباشید این میوه ی زیبا و خوش رنگ پس از خشک شدن طعم بسیار دلنشینی دارد و یک میان وعده ی سرشار از انرژی و طبیعی برای کودکان و بزرگسالان میباشد.

این میوه  با خصیت را میتوانید در دستگاه مخصوص خشک نمایید و حتی اقدام به فروش آن در خارج از کشور نمایید در واقع امروزه راه کارافرینی و بالابردن ارزش محصولات برای همگان فراهم میباشد و تنها کافیست ایده ها و اهداف خود را به کار بگیرید و در زمینه ی رشد و پیشرفت جایگاه منحصر به فردی پیدا کنید زیرا که زمین های شمال کشور سرشار از پرتغال میباشد و شما میتوانید محصولات خود را حفظ نمایید.

خرید دستگاه خشک کن

برای خرید یک دستگاه خشک کن تمام تلاش و توان ما در گروه تولیدی زاگرس ماشین کسب رضایت مشتری و ساخت دستگاه های با کیفیت و با ضمانت میباشد بنابراین اگر قصد خرید دستگاه خشک کن پرتغال که همچنین میتوانید هر نوع میوه و سبزی که مدنظر دارید را با آن خشک نمایید با شماره های ما در تماس باشید.

قیمت دستگاه خشک کن پرتغال

با هزینه ی اندکی میتوانید با خرید یک دستگاه خشک کن کابینتی سرمایه گذاری امنی را تجربه نمایید با سرمایه گذاری در این حوزه ی کاری قطعا موفقیت ازان شما عزیزان و خودکفایان خواهید بود زیرا که دستگاه های ما دارای ضمانت نیز میباشند.

زاگرس ماشین کرج آماده ی خدمت رسانی به شماست تا این میوه ی زیبا را تولید کنید در مهمانی ها و دورهمی های خود از ان میل کنید و لذت ببرید

دستگاه خشک کن سیب

اگر باغبان هستید و تولیدات انبوه سیب را دارید با خرید دستگاه خشک کن سیب میتوانید ارزش محصول خود را بالا ببرید و ماندگاری آن را بیشتر کنید .علاوه بر این خشک کردن سیب هزینه بر نمیباشد و شما تنها با خرید یک دستگاه خشک کن سیب که قیمت بسیار ارزانی دارد و ما میتوانید آن را به سراسر کشور عرضه نماییم سیب را خشک نمایید سیب خشک شده را میتوانید با خیال راحت بدون نگرانی برای خراب شدن آن به سراسر کشور بفرستید و حتی این محصول را نیز به خارج از کشور بفرستید و سود به دست آورید.

دستگاه خشک کن سیب

مزایای خرید دستگاه خشک کن سیب

با توجه به اینکه سیب از جمله میوه‌های مورد علاقه ی سایر افراد میباشد و خاصیت و ویتامین‌های آن بی نظیر است اگر بتوانید این محصول را با دستگاه متناسب خشک کنید به گونه‌ای که رنگ زرد زیبایی داشته باشد و عطر بی نظیر خود را داشته باشد قطعا مشتریان زیادی در سراسر دنیا خواهید داشت زیرا که این میوه خشک شده را میتوان در مهمانی‌ها مورد استفاده قرار داد و میان وعده ی خوبی برای کودکان و فرزندان محصوب میشود و میتواند جایگزین تنقلات برای آنها باشد.

دستگاه‌ها میوه‌ها را به گونه ای خشک میکنند که یکنواخت باشد و همچنین با سیستم تنظیم دما و حرارت هر میوه متناسب با میزان آب خود به گونه ای خشک میشود که دلپذیر باشد به گونه‌ای که خشک شود اما نرم باشد و در هنگام میل کردن نهایت لذت را ببید.

مزایای خرید دستگاه خشک کن سیب
مزایای خرید دستگاه خشک کن سیب

خرید دستگاه برای خشک کردن سیب

دستگاه‌های مناسب برای خشک کردن میوه‌های مدنظر شما در اندازه های گوناگون ساخته میشوند و ظرفیت این دستگاه‌ها متفاوت میباشد به گونه‌ای که شما میتوانید این دستگاه‌ها را با هر ظرفیت و ابعادی برای مکان مورد نظر خود سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را خریداری نمایید.

 خرید دستگاه خشک کن سیب

دستگاه اسلایسر سیب

برای آماده کردن سیب‌ها و خشک کردن آنها باید در ابتدا سیب‌ها را در دستگاه اسلایسر به صورت ورقه‌ای تهیه نمایید تا بتوانید با خشک کردن آنها به صورت کاملا یکدست و یکنواخت محصولی با کیفیت تولید نمایید.

دستگاه هسته گیر سیب

میوه هایی که دارای هسته هستند برای خروج هسته آنها میتوانید از دستگاه هسته گیر استفاده کنید تا بتوانید با خروج هسته ی آنها به راحتی میوه ها را خشک نمایید.زاگرس ماشین کرج تمام دستگاه های یک خط تولید چیپس را با کیفیت بالا ساخته و تحویل مشتریان میدهد.

دستگاه پوست گیر سیب

برای اینکه بتوانید پوست سیب را گرفته و سپس سیب ها را خشک کنید میتوانید از پوست گیر استفاده کنید تا با سرعت و دقت بیشتری این کار را انجام دهید و کار را با ظرافت خاص انجام دهید.

دستگاه شستشوی سبزی

دستگاه شستشوی سبزی(اتوماتیک)

دستگاه شستشوی سبزی یک وان تمام اتوماتیک است تا کار شستشوی سبزیجات در چند مرحله را به راحتی انجام دهد این دستگاه با تکنولوژی روز ساخته شده است و در شستن حجم بالایی از سبزیجات برگی نقش بهدسزایی ایفا میکند و باعث سریع انجام شدن کارها و سپس بالا بردن تولیدات و به طبع سوددهی بالا میشود.

باتوجه به اینکه تولید کنندگان سبزی های آماده و سبزی های خشک شده باید سبزی ها را با دقت بالایی بشورند تا از این طریق میکروب وارد بدن انسان نشود سبزیجات آماده علاوه بر خاصیت و ویتامین هایی که برای بدن دارند اگر کامل شسته نشوند امکان بروز بیماری برای انسان دارند.

بنابراین مرحله شستشو سبزیجات را اصلا نباید نادیده گرفت و باید این کار با دقت انجام شود و در صنایع بزرگ که همه روزه مجبور به شست و شوی سبزیجات هستند باید این کار توسط یک دستگاه انجام شود زیرا که نیروی انسانی توانایی این کار را نخواهد داشت و هزینه ای دائم دارند در حالی که با خرید یکبار این دستگاه ها میتوانید سالها کسب درامد داشته باشید.

 خط شستشوی سبزی
خط شستشوی سبزی

خط شستشوی سبزی

نوار استیل برای جداسازی سبزیجات(جداسازی سبزی های خراب و زرد و پاک کردن سبزی ها و جدا کردن ریشه و ساقه ی سبزی).

 وان استیل گل گیرسبزی (این دستگاه با فشار بالایی آب را درون وان به چرخه درمی آورد و با حباب های تولید شده و چرخش سبزیجات گل را از سبزیجات با مصرف اندک آب جدا میسازد).

 وان شستشو سبزی و ضد عفونی با ایجاد حباب و قلیان کردن سبزیجات(ضد عفونی برای از بین بردن میکروب ها و سهم ها با مواد ضدعفونی کننده )

آبکشی سبزی ها با فشار از آب از بالا(عمل شستشو با دوش آب پر فشار برای آبکشی سبزی ها )

دستگاه سانتری فیوژ سبزی برای آبگیری سبزی ها(در این دستگاه ها سبزیجات در یک سبد استیل قرار میگیرند و در دستگاه گذاشته میشوند و با سرعت بالا دستگاه اقدام به چرخش سبد مینماید تا آب موجود زمان آبکشی به صورت کامل گرفته شود)

این وان های استیل هنگامی که مراحل کاری خود را به اتمام رساندند سبزی ها را به وان بعدی برای انجام عملیات بعدی انتقال میدهند.

مزایای دستگاه

این دستگاه در وحله ی اول صرفه جویی در آب دارد که بسیار حائز اهمیت است و سپس سرعت در کار ، دقت در شستشو با  هزینه ی کم از مزایای استفاده از دستگاه شستشوی سبزیجات میباشد.

مشخصات دستگاه شستشوی سبزی

این دستگاه دارای پمپ با بالاترین کیفیت است تا عمل شستشو را با دقت بالا و چرخش انجام دهد و برای چرخش در آب دارای بلوور حباب ساز است.در این دستگاه ها به راحتی و بدون نیاز به بلند کردن میتوانید آب را تخلیه نمایید بدنه این وان ها از استیل ضد زنگ نگیر ساخته شده است. که یک تابلو برق کره با ایمنی بالا را نیز دارا میباشد.

قیمت دستگاه شستشوی سبزی

 قیمت دستگاه شستشوی سبزی
قیمت دستگاه شستشوی سبزی

خرید این دستگاه ها برای راه اندازی مداوم تولیدات میتواند بسیار کاربرد داشته باشد و این امکان را برای شما فراهم آورد تا با نیروهای کاری کمتر و دقت بالاتری عمل شستشو سبزیجات را در خط تولیدات خود انجام دهید برای کسب اطلاع از قیمت دستگاه شستشوی سبزی میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید تا مشاوره های رایگان و تخصصی را دریافت نمایید.

خرید دستگاه شستشوی سبزی

 خرید دستگاه شستشوی سبزی
خرید دستگاه شستشوی سبزی

خرید این دستگاه ها از سازنده های آن میتواند باعث صرفه جویی در هزینه های شما میشود همچنین زاگرس ماشین کرج با ارائه ی مشاوره های دقیق و رایگان در خصوص فعالیت و نیاز شما و همچنین ساخت دستگاه ها با کیفیت و برند های معتبر آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است.

با خرید دستگاه شستشوی سبزی از ضمانت و خدمات پس از فروش نیز بهره مند خواهید شد. این دستگاه ها به دست مهندسین و نیروهای کاری داخلی ساخته شده اند و ما تمام تلاش خود را داریم تا در راستای مشتری مداری و کسب رضایت مشتریان قدم برداریم تا نقشی در افزایش تولیدات داخلی و رونق اقتصادی ایفا نماییم.

دستگاه شستشوی سبزی صنعتی

 دستگاه شستشوی سبزی صنعتی
دستگاه شستشوی سبزی صنعتی

در کارخانه ها و تولیدی های بزرگی که به حد بالایی از تولیدات رسیده اند و بازار کسب و کار راشناخته و مشتریان زیادی در زمینه ی تولیدات دارند دستگاه های صنعتی بسیار پرکاربرد میباشد در تولیدات سبزیجات آماده و پاک شده و سبزیجات خشک شده میتوانید خط کامل شستشو سبزیجات را تهیه نمایید تا در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

دستگاه شستشوی سبزی و گلگیر

 دستگاه شستشوی سبزی و آبگیر
دستگاه شستشوی سبزی و آبگیر

دستگاه گلگیر سبزیجات بسیار پر کاربرد است و سبزی ها در زمان چیده شدن از خاک در اکثرمواقع گل دارند و تولید کنندگان باید سبزیجات را در ابتدای هر کاری در چند مرحله بشورند و اولین مرحله گلگیری سبزی ها میباشد تا با سرعت بالا دستگاه سبزی ها را با چرخش و تولید حباب از گل پاک سازد .

دستگاه شستشوی سبزیجات برگی

در خط شستشوی سبزیجات میتوانید سبزی خوردن ، سبزی قورمه ، سبزی کوکو و تمام سبزیجات برگی اعم از نعنا ، ریحان ، مرزه ، تره ، گیشنیز ، جعفری و هر سبزی ای که مدنظر دارید را با دقت بسیار بالا به صورت اتوماتیک آماده نمایید