دستگاه خشک کن انجیر

انجیر یک میوه بسیار خوشمزه و سرشار از ویتامین و مواد مغذی است که اگر از دستگاه خشک کن انجیر برای خشک کردن آن استفاده نمائید، یک محصول بسیار خوشمزه و پرطرفدار خواهید داشت. با دستگاه خشک کن میوه، علاوه بر تولید انجیر خشک میتوانید معمولا تمام میوه ها را با بهترین کیفیت خشک کنید. با خشک کردن انجیر می توانید هم سود بیشتری با فروش به دست آورید و هم طعم آن را دلپذیر تر نمایید. انجیر خشک شده از جمله خشکبار هایی است که طرفداران آن زیاد هستند و ایرانی‌ها برای درمان بیماری‌های خود از این محصول خریداری میکنند.

دستگاه خشک کن انجیر به گونه محصول شما را خشک میکند که حفظ رنگ و طعم و ویتامین‌های آن انجام پذیرد. بنابراین اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستید میتوانید این شغل را برای خود ایجاد نمایید. دستگاه های ساخته شده در زاگرس ماشین دارای ضمانت هستند. مشتریان میتوانند اطمینان خاطر داشته باشند که پس از خرید دستگاه خشک کن میوه از زاگرس ماشین میتوانند هر گونه مشکل و ایرادی در دستگاه را مشاهده کردند از ضمانت دستگاه اسفاده نمایند.

خرید دستگاه خشک کن انجیر

کشاورزان و افرادی که به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار موفق هستند میتوانند دستگاه خشک کن را خریداری نمایند. دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی دو کابین گزینه های مناسب برای این کشاورزان می باشد. با استفاده از دستگاه خشک کن انجیر میتوانید انجیر‌ها را خشک نمایید و در سراسر کشور با قیمت مناسب به فروش برسانید. مزیتی که انجیر خشک شده و در کل میوه‌ها و سبزیجات خشک شده دارند طول عمر و ماندگاری بالای آنهاست. به همین منظور محصول شما امکان خراب شدن و از بین رفتن ندارد و این یک مزیت مثبت است. این مزیت باعث می شود تا شما بتوانید تولید گسترده و انبوه داشته باشید و هرگز نگران از بین رفتن و خرابی آنها نداشته باشید.

دستگاه خشک کن انجیر

با خرید یک دستگاه خشک کن انجیر مدل خشک کن دو کابین یا تک کابین میتوانید سایر میوه‌ها را نیز خشک نمایید. همچنین با تولید انجیر خشک شده میتوانید به سایر کشور‌های جهان صادر نمایید. این محصول خریداران فراوانی در سراسر کشور های جهان دارد بنابراین هنگامی که قصد خرید دستگاه خشک کن میوه را داشتید میتوانید به زاگرس ماشین کرج مراجعه نموده و سپس با دریافت مشاوره، دستگاه خشککن انجیر را تهیه و خریداری نمایید.

قیمت دستگاه خشک کن انجیر

قیمت دستگاه خشک کن انجیر

دستگاه خشک کن انجیر معمولا در تنوع گوناگونی ساخته میشود. با توجه به مسائل گوناگون و ابزار و امکاناتی که دستگاه دارد قیمت دستگاه خشک کن انجیر متغیر میباشد. همچنین دستگاه‌ها ظرفیت ورودی متفاوت را دارند که هر فرد میتواند دستگاه مربوطه را تهیه نماید و متناسب با بودجه و نیاز خود اقدام به تهیه‌ی دستگاه خشک کن میوه خانگی و یا صنعتی نماید. در هر حال برای دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان زاگرس ماشین و اطلاع از قیمت‌های دستگاه میتوانید با شماره 09353038781 تماس بگیرید.

دستگاه خشک کن انجیر صنعتی

دستگاه میوه خشک کن انجیر با قابلیت پذیرش ظرفیت بالای میوه ها و محصولات دستگاه‌های بزرگ و صنعتی نامیده میشوند. در واقع دستگاه‌هایی که میتوانند وزن بالایی از میوه‌ها و انجیر و یا هر نوع محصول دیگر را خشک نمایند، یک دستگاه صنعتی هستند.گروه صنعتی زاگرس ماشین کرج با متخصصان و جوان‌های شایسته امروز توانسته است، دستگاه‌های با کیفیت و صنعتی را تولید نماید و به دست مشتریان در سراسر کشور برساند.

بنابراین با خرید دستگاه‌های صنعتی  مثل دستگاه خشک کن انجیر و یا دستگاه بسته بندی و… میتوانید افراد زیادی را به کار و اشتغال مشغول نمایید. و قطعا اطمینان خاطر داشته باشید که میتوانید موفقیت‌های گسترده را در این مسیر تجربه نمایید.

برای خرید دستگاه خشک کن انجیر و دریافت لیست قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی میتوانید به زاگرس ماشین کرج مراجعه نمایید.

دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی و میوه خشک کن خانگی در زاگرس ماشین کرج با ظاهری زیبا ساخته میشود. سینی ها و بدنه ای این دستگاه استیل میباشد و همه ی افراد میتوانند با خرید این دستگاه در زمینه ی خشک کردن محصولات و میوه ها و حتی سبزی ها موفقیت کسب نمایند و محصول با کیفیت تولید نمایند.

سوالات متداول

با توجه به بالا و پائین شدن لحظه ای قیمت ها، بهتر است برای استعلام همین حالا با ما تماس بگیرید.

بهترین دستگاه خشک کن انجیر، برای کسب و کار های خانگی 100 کیلویی و 200 کیلویی می باشد که به صورت تک کابین و دو کابین موجود است.

بهترین روش برای خشک کردن انجیر، استفاده از دستگاه خشک کن انجیر می باشد که مدل های مختلفی دارد.

این دستگاه با انتقال کاملا یک نواخت گرم از طریق ساختار پیشرفته و دقیقی که دارد، در مدت زمان کوتاهی انجیر های خشک شده با کیفیت برای شما تولید می کند.