دستگاه خشک کن تونلی

نوع دیگر از دستگاه‌های خشک کن برای میوه‌ها و سبزیجات دستگاه خشک کن تونلی است.این دستگاه‌ها در 3 و یا 5 طبقه برای خشک کردن انواع میوه‌ها و سبزیجات ساخته میشود.زاگرس ماشین کرج با سالها تجربه در خصوص ساخت ماشین های صنعتی و دستگاه های خشک کن برای توسعه ی کسب و کار و رونق تولید تلاش خود را بر این پایه بنا نهاده است تا در این جهت همراه شما باشد.

خرید دستگاه خشک کن تونلی

 خرید دستگاه خشک کن تونلی
خرید دستگاه خشک کن تونلی

برای خرید دستگاه خشک کن تونلی میتوانید به زاگرس‌ماشین‌کرج مراجعه نمایید تا کیفیت و قیمت عالی را به صورت یکجا تجربه نمایید همچنین دستگاه‌های ساخته شده توسط مجموعه‌ی ما دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز میباشند.

هر زمانی که قصد خرید دستگاه خشک کن را داشتید میتوانید با شماره های ما در تماس باشید و در خصوص قیمت و مشخصات دستگاه مدنظر خود مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.

قیمت دستگاه خشک کن تونلی

دستگاه خشک کن تونلی دارای مناسب‌ترین قیمت است و شما با هزینه‌ی اندک میتوانید این دستگاه را از سازنده‌ی آن خریداری نمایید تا در کمترین زمان ممکن موفقیت کسب نمایید.

بنابراین با یک سرمایه‌گذاری اندک میتوانید سودبالایی را کسب نمایید .

قیمت دستگاه خشک کن تونلی
قیمت دستگاه خشک کن تونلی

طرز کار دستگاه خشک کن تونلی

این دستگاه‌ها تسمه نقاله‌ای به طول 10 تا 15متر دارد و با تولید هوای داغ و گسترش و توزیع هوای داغ به سراسر دستگاه با از بین بردن رطوبت آنها انواع میوه‌ها و سبزی‌ها را خشک میکند .

دستگاه خشک کن تونلی در اکثر مواقع برای خشک کردن سبزیجاتی اعم از نعنا، ریحون، مرزه،شوید،تلخون ، بابونه و همچنین سیب زمینی و پیاز و قارچ و کدو و … مورد استفاده قرار میگیرد.

در این دستگاه تسمه نقاله از ابتدا تا انتهای کار بدون وقفه و با سرعت مشخص حرکت می کند بنابراین این دستگاه دارای سرعت یک‌نواخت است و به صورت پیوسته و بدون‌وقفه میوه‌ها و سبزیجات را خشک میکند .

دستگاه خشک کن تونلی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که بتوانید به راحتی ظرفیت تونل و سینی ، طول تونل ، سرعت تسمه نقاله و میزان گردش هوا را به راحتی تنظیم نمایید.

میوه‌های تازه را در یک طرف این از درب ورودی دستگاه گذاشته میشوند و میوه‌های خشک شده از سمت دیگر دستگاه و درب خروجی دستگاه خارج میشوند.

در گذشته برای خشک کردن میوه‌ها برای مصارف خانگی باید زمان زیادی را صرف میکردند و محیط گسترده‌ای را اشغال میکردند اما امروزه با گسترش تکنولوی و به برکت دستگاه‌های خشک کن امکان خشک کردن مواد غذایی در فضای کوچیک ، زمان بسیار اندک و در حجم بالا به وجود آمده است و این حرفه به صورت یک کسب و کار ایجاد شده است.

دستگاه خشک کن تونلی برای خشک کردن انواع میوه‌ها و سبزیجات در حجم بالا و زمان کوتاه مناسب است .

باغداران میوه و مزارع میوه با خرید این دستگاه میتوانند محصولات باغی خود را با سود بیشتری به فروش برسانند و از حدر رفتن میوه‌ها زیر درختان جلوگیری کنند.میوه‌ها ار باغداران زحمت‌کش با قیمت بسیارکمی خریداری میشود و سود اصلی را واسطه‌ها و دلال‌ها میبرند در حالی که با خشک کردن گوجه  ، سیب ، نارنگی ، پرتغال ، پیاز و هرآنچه کشت میکنید میتوانید سود بیشتری کسب کنید و با هزینه‌ی منصفانه که برای میوه‌ها و سبزی‌های خشک خود در نظر میگیرید در بازار رقابت نیز موفق باشید.

مزایای خرید خشک کن تونلی

این دستگاه دارای سطح عایق‌بندی شده است که هدر رفتن انرژی را به صفر میرساند.

این دستگاه دارای کیفیت بالاست

دارای نوار نقاله برای انتقال مواد است

قابلیت تنظیم دما به صورت اتوماتیک

خشک کردن حجم بالایی از مواد در زمان کم خشک میکند

از دستگاه خشک کن تونلی برای خشک‌کردن میوه و سبزی ، جوهر و کاغذ ، موادبسته بندی ، میوه‌های تازه و سبزیجات ، قالب سرامیک ،ظروف ، پارچه نساجی ، قرص‌های دارویی و پودر ها نیز میتوانید استفاده کنید. و همچنین این دستگاه نیازمند برق سه فاز است .

تمامی دستگاه های خریداری شده از زاگرس‌ماشین‌کرج دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند .ما همواره تلاش خود را بر این پایه بنا نهاده‌ایم تا دستگاه‌های باکیفیت مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم تا بتوانند در مسیر موفقیت‌های خود ثابت قدم باشند.

در دستگاه خشک‌کن تونلی دما و رطوبت به وسیله‌ی سنسور‌ها به صورت دقیق کنترل می‌شود و همچنین این دستگاه‌ها سوخت و انرژی الکتریکی کمی مصرف میکنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *