همه چیز درباره میوه خشک کن

میوه خشک کن

همه چیز درباره میوه خشک کن ها را بدانید ، خشک کن میوه ها در انواع مختلف بزرگ و کوچک به صورت صنعتی و نیمه‌صنعتی ساخته میشوند خشک کن میوه به صورت کابینتی ، تونلی ، کانتینیوس ساخته میشوند و میوه خشک کن کابیتی متقاضیان بیشتری نسبت به سایر میوه خشک کن ها دارند.

ما در این مقابه سعی بر این داریم تا همه چیز در مورد میوه خشک کن را بازگو نماییم تا شما بتوانید در مورد این دستگاه اطلاعات کامل و دقیقی را کسب نمایید تا مطابق با نیاز خود این دستگاه را خریداری نمایید.

طرز کار این دستگاه به صورت سیرکولی هوای گرم میباشد . با پخش یکنواخت و یکدست گرما با کیفیت‌ترین میوه خشک ها را تولید میکند و با گاز شهری اقدام به خشک کردن انواع میوه میکند.در این دستگاه‌ها شما امکان تنظیم دما را برای خشک کردن انواع میوه‌ها دارید.جنس بدنه و سینی از استیل گالوانیزه بسیار مرغوب است.

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن بسیار با کیفیت ساخته و طراحی شده است .المنت حرارتی و فن دو عامل توزیع یکپارچه ی گرما در داخل دستگاه هستندبه صورتی که پخش یکپارچه‌ی گرما برعهده ی فن و تولید گرمای مورد نیاز بر عهده‌ی المنت حرارتی میباشد.

این دستگاه‌ها برای خشک کردن سایر میوه‌ها به کار میروند از سالهای‌دور و گذشته همیشه میوه‌های خشک در خانواده‌ها وجود داشت و در فصل تابستان که میوه در باغها فراوان بود برای اینکه میوه‌ها در زیر درختان از بین نروند و جلوی اصراف گرفته شود این میوه‌ها را به روش‌های سنتی خشک میکردند تا بتوانند مقداری اضافی‌ای از میوه‌ها را که مورد مصرف قرار نمیگیرند خشک نمایند تا در فصل‌زمستان که این میوه‌ها کم‌یاب میشوند از آنها استفاده کنند.

این دستگاه‌ها میتوانند برای باغداران مناسب باشد تا بتوانند محصولات خود را با سود بهتری به فروش برسانند.

البته این کار مزایای بیشماری داشت زیرا با این کار از فاسد‌شدن و خراب‌شدن و گندیدگی میوه‌ها جلوگیری میشد ، اصراف و حدر‌رفتن میوه‌ها به حداقل میرسید ، طول‌عمر نگهداری میوه‌ها بالا میرفت ،باعث میشد تا در زمستان که مواد‌غذایی کم‌یاب میشدند بتوانند از ذخیره‌های خشک شده‌ی تابستان استفاده نمایند و هزاران سود دیگر را نیز به همراه داشت.

در گذشته در انبار‌ها همیشه میوه‌های خشک پیدا میشد تا در زمستان‌ها بتوانند از مهمان های خود پذیرایی کنند و سر سفره‌های هفت‌سین خود همیشه میوه خشک داشتند.آلو‌خشک پر مصرف‌ترین میوه‌ی خشک و مورد استفاده در بین خانواده‌های ایرانی میباشد. و از این میوه در غذا‌ها استفاده میکنند و طعم و رنگ غذاهای درست شده با این میوه بسیار دلپذر است.

خرید خشک کن میوه

خرید میوه خشک کن
خرید میوه خشک کن

امروزه نیز عمل میوه خشک کردن به صورت صنعتی انجام میشود به گونه‌ای که حتی این کار به صورت یک کسب‌و‌کار و تولید در مشاغل‌خانگی رونق پیدا کرده است در گذشته تمام افراد یک روستا قادر بودند تا مقدار اضافی از محصولات باغی و کشاورزی خود را خشک نمایند اما امروزه با توجه به اینکه خانم‌ها و اقایان همگی برای شغل و کار مشغول به کار‌کردن در بیرون از خانه هستند و وقتی برای این کار ندارند افراد میتوانند از این فرصت استفاده کنند و از این فعالیت میتواند سود بسیاری را کسب کنند.

این نکته را همگی میدانیم که امروزه مصرف غذاهای آماده بسیار بالا رفته است و دلیل آن میتواند مشغله‌ی کاری بانوان باشد بنابراین با توجه به عدم حضور افراد در منزل میوه‌ها در یخچال‌ها پلاسیده میشوند و از بین میروند در حالی که میوه‌های خشک میتوانند سالها با حفظ ویتامین و رنگ حفظ شوند و وزن کمی نیز دارند و افراد میتوانند همه روزه و در هر جا و مکانی از این میوه‎‌ها استفاده کنند و نگران خراب‌شدن و گندیدن آنها نباشد و نیازی نیست که حتما میوه‌ها را در فضای یخچال نگهداری کنید بلکه میتوانید از آنها در محیط‌کار خود نیز استفاده کنید.

گوجه‌ی خشک ، پیاز‌خشک ، لیمو‌خشک ، آلوی‌خشک ، قارچ‌خشک ، گوشت‌خشک از جمله مواردی هستند که میتوانید به وسیله‌ی آنها در زمان کمتری یک غذای‌خانگی را تهیه نمایید.

میوه خشک کن‌ها را میتوانید در ابعاد و ظرفیت‌های مختلفی برای مصارف خود تهیه نمایید و کسب درامد داشته باشید.

انواع میوه‌ها را میتوانید با این دستگاه‌ها خشک نمایید علاوه بر آن برای راه‌اندازی یک خط تولید میوه‌خشک‌کن و یا یک تولیدی شما علاوه بر دستکاه‌های کابینتی خشک‌کن نیازمند دستگاه های اسلایسر برای خرد‌کردن میوه‌ها ، هسته‌گیر‌میوه‌ها ، شستشوی میوه‌ها و خشک کردن آنها دارید زاگرس‌ماشین‌کرج با به کارگیری نیرو‌های متخصص خود توانسته است تمامی دستگاه های صنعتی مواد‌غذایی را با بالاترین کیفیت ساخته و تحویل مشتریان دهد ما با بیش از یک دهه خدمت توانسته ایم مشتریان بسیاری را به اهداف برسانیم.

قیمت میوه خشک کن
قیمت میوه خشک کن

قیمت میوه خشک کن

همانطور که در بالا نیز بیان شد میوه‌خشک‌کن‌ها در سایز ها و ظرفیت‌های گوناگون هستند و قیمت آنها متغیر است همچنین قیمت این دستگاه‌‎ها هنگامی که از سازنده‌ی آنها این دستگاه ها را خریداری میکنید بسیار مناسب است و قطعا در کمترین زمان ممکن هم هزینه‌ای که برای خرید دستگاه‌ها کرده اید را به دست می آورید و هم سود میکنید با این کار و گسترش و رونق این فعالیت میتوانید نیروهایی را جهت کار استخدام کنید و کارآفرین شوید تولیدات‌ داخلی را نیز گسترش دهید.

برای اینکه خشک کن میوه را خریداری نمایید میتوانید به زاگرس ماشین کرج مراجعه نمایید این دستگاه‌ها علاوه بر کیفیت بسیار مرغوبی که دارند قیمت مناسب میباشند و قاعدتا پاسخگوی نیاز مشتریان میباشند . مجموعه‌ی تولیدی و صنعتی زاگرس ماشین با بیش از یک دهه فعالیت در ساخت دستگاه‌های صنعتی و مواد غذایی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را کسب نماید زیرا که تنها هدف ما کسب رضایت مشتری میباشد.

دستگاه های مورد نیاز برای خشک کردن میوه

در هر کسب و کاری و هر تولیدی سرعت حرف اول را میزند و دستگاه‌ها با سرعت چند برابر این کار را انجام میدهند بدون نیاز به نیروی انسانی این دستگاه‌ها سرعت و کارکرد بالایی دارند و میتوانند در این زمینه شما را به اهدافتان برسانند

شستشو و ضدعفونی میوه ها

  وان شستشو و ضدعفونی میوه ها

برای شستشو و ضدعفونی میوه‌ها میتوانید وان‌های اتومات خریداری نمایید تا میوه‌ها را در کمترین زمان ممکن به صورت اتوماتیک شستشو کند این وان از استیل ضد زنگ شاخته شده است. در این دستگاه‌ها نازل‌های شستشو با پاشیدن آب و حباب سازی با فشار زیاد اقدام به شستشوی میوه‌ها میکند و در صرفه جویی از آب بسیار مفید است میوه‌ها در این وان به صورت اتوماتیک به حرک درمی ایند و با قوطه‌ور شدن در جریان آب با فشار به صورت کاملا بهداشتی و بدون زحمت نیروی انسانی در کسری از ساعت در وزن بالا شسته میشوند و کار را آسان میکنند.

آبگیری و خشک کردن میوه ها

سورتینگ

دستگاه مورد نیاز برای آبگیری و خشک کردن میوه‌ها وجود دارد تا آب پس از شستشو رو از میوه‌ها پاک کند تا آماده‌ی قرار گیری در میوه خشک کن شوند.

هسته جدا کن میوه

هسته گیر میوه

میوه‌هایی مانند سیب ، هلو ، شلیل و میوه های از این قبیل دارای هسته میباشند که برای اسلایس کردن و زیبا شدن کار باید هسته از آنها جدا شود هسته‌گیری با دست کار بسیار دشواری و در وزن بالای میوه‌ها کاری ناممکن است که شما باید حتما یک هسته گیر برای خارج کردن هسته میوه‌ها به صورت اتوماتیک تهیه نمایید تا میوه‌ها در حین خارج کردن هسته له نشوند و آب آنها از بین نرود و در نهایت میوه شکل ظاهری خود را حفظ نماید.

اسلایسر

اسلایسر

اگرقصد دارید از دستگاه خشک کن برای شغل و حرفه‌ای استفاده کنید قطعا باید اسلایسر تهیه نمایید زیرا که شما قادر به خورد کردن یکدست و مرتب میوه‌ها ، پیاز و گوجه نیستید و به کارگیری نیروهای انسانی برای این منظور نیز هزینه‌ی بالایی دارد بنابراین باید حتما اسلایسر را تهیه نمایید تا در طول روز بتوانید وزن بالایی از میوه‌ها را اسلایس و آماده‌ی گذاشتن در خشک کن نمایید.اسلایسر‌ها قادر هستند تا 300 kg میوه را در یک ساعت خشک نمایند.

مزایای خشک کن

با خرید یک خشک کن میتوانید مقدار زیادی از محصول را در طول روز خشک نمایید و یک شغل داشته باشید.

خشک کن‌ها به هیچ عنوان مواد معدنی و مغذی میوه‌ها و مواد غذایی را از بین نمیبرند و تنها آب درون آنها را از بین میبرند.

با از بین بردن آب درون میوه‌ها و محصولات امکان فاسد شدن ، گندیدگی و ضرر با از بین رفتن محصولات به حداقل میرسد.

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار خانگی و پرسود بدون نیاز به تجهیزات و مکان با سرمایه‌ی کم.

کارآفرینی و تولید و رونق اقتصادی.

کاربری و طرز کار آسان.

سوددهی بالا.

استفاده‌ی راحت از میوه خشک در مسافرت‌های طولانی ، در محیط کار ، برای صادرات به دلیل حجم کم و حمل آسان و سبک آنها.

میوه‌ها در مدت زمان اندکی سالم میمانند و زمان صرف آنها کوتاه است اما میوه‌های خشک با حفظ رنگ و ویتامین سالها سالم میمانند.

مشخصات میوه خشک کن

 مشخصات میوه خشک کن

برای کسب اطلاعات از مشخصات میوه خشک اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید ظرفیت و میزان پذیرای میوه این دستگاه است تک‌کابین ، دو‌کابین، سه کابین برای خشک کردن میوه ساخته میشوند ظرفیت مورد قبول در هر کدام از این دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است و شما حتی میتوانید ابعاد مورد نظر برای ساخت این دستگاه و تعداد سینی و ظرفیت مورد نظر خود را به کارگاه‌های تولید این دستگاه سفارش دهید.

دستگاه مینی کابین برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار میگیرد و به نحوی ساخته شده است که بتوانید به راحتی آن را در منزل خود برده و در جای مناسب قرار داده و از آن استفاده نمایید.

خشک کن میوه مینی تک کابین

ظرفیت ورودی: 70 kg تا 120 kg میوه تازه

تعداد سینی: 30 عدد

جنس بدنه : گالوانیزه و یا به درخواست مشتری استیل(بدون منع بهداشتی)

جنس سینی : گالوانیزه فودگرید

خشک کن میوه دو کابین

ظرفیت ورودی : 150 kg تا 210 kg میوه تازه

تعداد سینی :50 عدد

جنس بدنه :گالوانیزه و یا به درخواست مشتری استیل(بدون منع بهداشتی)

جنس سینی:گالوانیزه فودگرید

خشک کن میوه سه کابین

ظرفیت ورودی : 220 kg تا 300 kg میوه تازه

تعداد سینی :80 سینی

جنس بدنه : گالوانیزه و یا به درخواست مشتری استیل(بدون منع بهداشتی)

جنس سینی: گالوانیزه فودگرید

مصارف مورد استفاده از خشک کن

خشک کن‌ها را در اکثر مواد غذایی میتوانید استفاده کنید و مصارف بالایی دارد در عطاری‌ها برای خشک کردن انواع گیاهان دارویی ، خشک کردن زرشک ، زعفران ، قارچ و هرآنچه که مدنظر دارید . در رستوران‌ها و فست‌فودها و هتل‌ها برای خشک کردن سبزی‌های تازه ، خشک کردن گوجه و تهیه‌ی پودر گوجه فرنگی به جای رب گوجه ، خشک کردن پیاز ، هویج ، کدو ، قارچ ، گوشت و … برای بالا بردن کیفیت مواد غذایی و بالابردن طول عمر و دلپذیر شدن غذا‌ها میتوانید استفاده کنید .در شیرینی فروش‌ها برای تهیه‌ی انواع میوه خشک .

کارآفرینی در منزل با خشک کن میوه

کارآفرینی با خرید خشک کن میوه
کارآفرینی با خرید خشک کن میوه

با سرمایه‌ی اندک میتوانید یک تولید بدون ضرر و با سود بالا راه اندازی کنید و از هر مکانی که بی استفاده است استفاده نمایید اقدام به تولید نمایید ، نیروی کاری و بازاریاب استخدام کنید تولیدات خود را بالا ببرید و به رونق اقتصادی کمک کنید گوجه خشک و پیاز خشک امروزه مشتریان فراوانی در خارج از کشور دارد که شما میتوانید با افزایش تولیدات خود برای سود دهی بیشتر اقدامات لازم را نیز برای صادرات این محصولات خشک شده ، کم حجم و با طول عمر بالا نمایید .بنابراین میتوانید حتی در منزل خود نیز کار راه‌اندازی کنید.

طرز کار میوه خشک کن

طرز کار این دستگاه‌ها باید به گونه‌ای باشد که در نهایت میوه‌های خشک شده باکیفیت و رنگ‌های زیبایی تحویل شما دهد تا در حوزه‌ی فروش با مشکل روبه‌رو نشوید کیفیت در هر تولیدی حرف اول را میزند و به شما این امکان را میدهد تا سود کسب کنید و با یک بازاریابی درست در نهایت به موفقیت و نتیجه‌ی دلخواه دست یابید این دستگاه دارای تابلو برق ، سنسو ها ، تایمر رطوبت ، مشعل ، فن ، ریست تامر ، کلید مشعل ،نشانگر دما ، کنترل دما ، سیم کشی های است که باید به صورت کاملا هوشمند و با عملکرد و کارایی و کیفیت بالا طراحی و ساخته شوند تا کاربر بتواند به راحتی اقدام به تهیه‌ی میوه خشک نماید.

در نهایت این دستگاه باید به گونه‌ای عمل کن که میوه‌ها به صورت یکپارچه همه‌ی قسمت‌های آنها به صورت یک دست رطوبتشان گرفته شود و میوه‌ای که نزدیک المن حرارتی است با میوه‌ای که از المن دور است به صورت یکپارچه خشک شوند بنابراین نکته‌ای که اینجا بسیار حائز اهمیت است پخش یکپارچه‌ی گرماست که باید نقطه‌ای که گرما تولید میشود با تمام نقطه‌ی دستگاه بالا، پایین ،چپ و راست دستگاه به صورت یکسان گرما وجود داشته باشد.

دانستن همه چیز درباره میوه خشک کن

برای فعالیت در این حوزه‌ی کاری دانستن همه چیز درباره میوه خشک کن‌ها باعث میشود تا شما با دید باز‌تری و دانش و آگاهی وسیع‌تری اقدامات خود را انجام دهید و در جهت پیشبرد اهداف خود با آگاهی کامل و دریافت مشاوره‌های حرفه‌ای و تخصصی اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

ضمانت و خدمات پس از فروش

ضمانت دستگاه میوه خشک کن

با خرید دستگاه از زاگرس ماشین کرج قطعا از ضمانت دستگاه و خدمات پس از فروش دستگاه‌ها بهره‌مند خواهید شد زاگرس ماشین کرج با بیش از یک دهه تجربه و کار و فعالیت در این حوزه و ساخت دستگاه‌های باکیفیت آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

ما در این مقاله سعی بر این داشتیم تا همه چیز درباره میوه خشک کن‌ها را بازگو کنیم علاوه بر این میتوانید برای دریافت مشاوره در این حوزه نیز با کارشناسان ما در تماس باشید و مشاوره‌ای دقیق‌تر داشته باشید .

دریافت مشاوره برای خرید خشک کن میوه

مشاوره برای خرید خشک کن میوه

قبل از هر اقدام و عملی مشاوره و مشورت کردن با افراد دارای مهارت در حوزه‌ی مورد نظر میتواند به موفقیت شما کمک بسیاری کند و باعث شود تا شما انتخاب بهتر و تصمیم درست‌تری داشته باشید تا بتوانید اقدامات لازم در خصوص تولیدات و خرید دستگاهی که پاسخگوی نیاز شما باشد را فراهم نمایید.

دستگاه خشک کن میوه ،دستگاه خشک کن خانگی ، دستگاه خشک کن میوه صنعتی را بدون هیچ واسطه‌ای با قیمت و کیفیت بسیار بالا از زاگرس ماشین کرج خریداری نمایید .

دستگاه خشک کن میوه با کارکرد مناسب میتواند هرنوع میوه‌ای را خشک نماید.

دستگاه خشک کن میوه خانگی

دستگاه خشک کن میوه
دستگاه خشک کن میوه

دستگاه خشک کن خانگی را میتوانید با مناسب‌ترین قیمت و بالا‌ترین کیفیت از زاگرس ماشین کرج تهیه نمایید این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است تا شما با آسودگی بتوانید آن را در محیط خانه به همراه سایر وسایل خود نگه داری کنید و بتوانید در این دستگاه بدون هیچ دردسری میوه‌ها را خشک کنید و علاوه بر سرگرم شدن از این راه درامد نیز کسب نمایید.

دستگاه خشک کن میوه صنعتی

دستگاه خشک کن صنعتی باید توانایی خشک کردن وزن بالایی از میوه‌ها را داشته باشد برای این منظور میتوانید از خشک کن های 3 کابین و یا 4 کابین خریداری نمایید تا روزانه وزن بالایی از میوه‌ها را خشک کنید . زاگرس ماشین کرج با به کارگیری دانش مهندسین و متخصصان با تجربه توانسته‌است دستگاه خشک کن صنعتی را با متناسب‌‍ترین کیفیت بسازد.

انواع میوه خشک کن
انواع میوه خشک کن

انواع دستگاه خشک کن میوه

دستگاه‌های خشک کن میوه مینی کابین

دستگاه‌های خشک کن میوه تک کابین

دستگاه‌های خشک کن میوه دو کابین

انواع دستگاه خشک کن میوه

انواع دستگاه‌های خشک کن میوه

با خرید این دستگاه‌ها میتوانید اقدام به خشک کردن میوه‌ها نمایید.تفاوت این دستگاه در اندازه‌ی آنها و مقدار میوه‌های که میتوانید در آنها خشک کنید میباشد.

به این منظور ما تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته‌ایم تا دستگاه‌هایی با کیفیت برای شما عزیزان طراحی نموده و اقدام به ساخت این دستگاه‌ها کنیم .

میوه‌های خشک را میتوانید با توجه به بوجه و سرمایه‌ای که میتوانید در این زمینه صرف نمایید تولید نمایید خشک نمایید و در بازار کسب و کار اقدام به فروش آنها نمایید.

با خرید دستگاه‌های خشک کن میوه میتوانید کسب و کار صنعتی راه اندازی کنید و به یک کار آفرین تبدیل شوید امروزه با وجود گسترش مواد غذایی آماده و نیاز جامعه به تهیه‌ی مواد غذایی آماده باعث رونق این کسب و کار شده است. و افراد میتوانند با خرید این دستگاه اقدام به خشک کردن میوه‌ها ،مواد غذایی مانند گوشت ،ماهی و قارچ نمایند همچنین میتوانند سبزی‌های مورد نیاز خانوار را نیز خشک کنند و حتی با دستگاه‎های بسته بندی آنها را در وزن‌های متفاوت آماده‌ی فروش کنند .

برای کسب مشاوره با شماره‌های ما در تماس باشید.

همه چیز درباره میوه خشک کن قیمت ، خرید ، مشخصات و …. با یک تماس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *